Am dat jos hainele preotesti :)

…adica roba. Daca nu era toca aceea cred ca in asemenea haine ma puteam prezenta usor la biserica…sau intr-un complet de judecata. :))

A fost un curs festiv cu enorm de multe emotii. Culmea…nu neaparat pentru ca marca incheierea celor 3 ani (urarea de ordine era ca ne vedem la licenta :)…deci nu e chiar finalul), ci din cauza unor probleme organizatorice care ne-au facut sa apelam la planul B, C, D..samd. :))

Cu 15 minute inaintea inceperii cursului umblam prin facultate in cautarea unui laptop. Pana la urma ne-a salvat Alexandra cu al ei. Am reinintrat in grafic pana cand a cedat proiectorul. Urma sa aflu mai apoi ca bateria de la laptop era cea care nu am mai facut fatza. 🙂

Au ramas cateva lucruri frumoase pe care ne-am fi dorit mult ca cei din sala sa le vada. Nu s-a putut atunci, dar sper sa compensez cumva postandu-le aici. Cel ce urmeaza este un ppt cu o complilatie a mesajelor de pe Yahoo group-ul nostru. Cum spuneam si la curs asta e probabil cea mai sincera imagine a celor 3 ani. Pentru colegi – a se vedea ultimele 3, 4 slideuri. 😉 Acelea nu am apucat sa sa le proiectam.

Si cum multi dintre noi sunt nauciti de ideea ca s-a terminat si ne asteapta campul muncii acum, ne gandeam sa aratam si clipul asta care prezinta foarte bine problemele de adaptare ale unui proaspat absolvent…si pe care, din pacate, nu l-am mai proiectat deloc.

Nu a fost foarte emotionant, nu au fost lacrimi ca in clasa a 12-a…dar cu siguranta cursul asta si aventurile prin care am trecut cu totii pentru ca el sa se inatmple imi vor starui in minte pana la adanci batraneti. 🙂 Pentru final vreau s-o citez pe mama: „Nu m-am emotionat cand ati cantat Gaudeamus. Cum sa fac asta? V-ati cam incurcat. Imi venea sa rad.” :)) Dar am gestionat situatia bine..cand nu mai stiam versurile ne-am aruncat tocile in aer. 😛

Tocmai o aud pe mama explicand la telefon unei dintre matusile mele (nu stiu care) ca s-a simtit grozav si ca i-a placut mult. Cred ca nici nu mai am nevoie de alta confirmari.

Acum…momentul artistic. 🙂

Nebunia dinaintea cursului….coada la robe. 🙂

Eu cu mama…vazand poza asta inteleg de ce spune asa multa lume ca semanam. Pana acum imi cam scapau similaritatiile. :))

Marce care a venit sa ne sustina impreuna cu Angelo…si cu flori. 🙂

Eu si Carina impreuna cu Luci de la drept – viitor judecator, conform spuselor sale. 😉

10 gânduri despre “Am dat jos hainele preotesti :)

  1. Felicitari!!! You did a great job on the stage!Imi pare rau ca n-am apucat sa facem poze impreuna, sper ca se mai ivesc si alte ocazii….mult succes in continuare!

  2. Multumessc pentru felicitari si urari. 🙂
    Crina – n-am reusit sa te prindem pt poza…cand voiam poza nu te gaseam. 🙂 Dar lasa…poate facem cateva la licenta. 😛

  3. 🙂 Noi nu am avut robe si toci la absolvire. Inca nu aparuse moda. Si nici curs festiv (sau o fi fost si nu m-am dus io 😛 ). Tin minte ca am mers cu colegii la o bere dupa ultimul examen din sesiune si cam atat. Eh, erau alte vremuri.

    Acum ce sa-ti zic? Multa bafta la licenta! Dar eu sunt sigura ca o sa iei note mari si ca nu va fi o problema sustinerea. 😉

    PS Ai o mama foarte tanara si draguta 😉

  4. Daniela – glad you liked it.
    Tudor – vine cam asa: licenta, odihna cateva saptaamani, cautat chirie in Bucuresti, admitere master, job. 😀
    Ciupercutza – merci pt mama. 🙂 Licenta…mai bine nu o mai analizez. Coordonatorul meu e incantat de ea, mie nu-mi mai prea place. :))

  5. in traducere:
    Să ne bucurăm, aşadar,
    Cît încă suntem tineri
    Fiindcă dup-o tinereţe agitată,
    Şi-o bătrîneţe-ngreunată ,
    Ţărîna ne va avea pe toţi.

    Deci asta imi urezi? :))

Lasă un răspuns

