In Piata Unirii meciul a fost frumos :)

E asa ciudat. In Piata Unirii am trait cu senzatia ca am avut o ocazie la 10 minute. Acum aud la televizor ca am jucat prost. Acolo nu auzeam comentariul, de multe ori nici imaginea n-o vedeam clar. Dupa cum zicea Angy, daca vrei sa nu vezi meciul, vii aici. 🙂 Dar l-am trait prin scandarile oamenilor din jur. Si a fost frumos. La final, cand a inceput sa ploua torential, era 1-0. Unii au plecat, dar celor care am ramas nu ni se pareau imposibile 2 goluri in ultimele 30 de minute.

Dar al 2-lea gol al Olandei a fost cel care pus punctul pe I. In tot timpul asta ma amuza un tip care urla din toti rarunchii impotriva Italiei. Era ridicol. Si eu preferam sa se califice Franta, dar ce sens are sa-ti versi naduful pe Italia cand echipa ta e in teren si doar de ea depinde cine merge mai departe.

A fost foarte interesant sa observ modul de autoorganizare al multimii. Dupa ce s-a cantat imnul ne-am asezat cu totii pe jos – pe iarba sau chiar pe asfalt – unde prindeam loc. 😛 Daca cineva ramanea in picioare, risca sa fie linsat de muitime pentru ca nu mai vedeau cei din spate. Lumea se enerva din 2 motive – atunci cand aveau olandezii ocazii si atunci cand cineva cuteza sa sa ridice in picioare. :))

Cateva poze cu noi si atmosfera de acolo. Pe aceasta cale ii multumesc lui Angy care mi-am dat fularul vreo 10 minute cat sa simt si eu ca am unul. :))

Tot ce stiu acum e ca nu vreau sa vad in presa afirmatii de genul „Ne-am fi calificat daca Mutu nu rata penalty-ul”. Afirmatii care probabil vor fi alimentate de ocaziile nefructificate pe care le-a avut si azi. Nu sunt in masura sa zic cat a gresit, dar ce stiu sigur e ca ar trebui sa scapam de mitul asta a Salvatorului. Pe ideea asta, a omului care vine si ne scoate din toate problemele, si-a cladit imaginea si Basescu o vreme. Dar nu despre el e vorba aici. Ideea e ca asteptam foarte mult de la un singur om si prea putin de la o intrega echipa…

Iar Olanda ne-a demosntrat cel mai bine ca nu asa se face. Ei n-au avut vreun Salvator, nici macar rezervele lor nu ne-au salvat. 😀 Iar de acum incolo chiar cu Olanda voi tine. Merita titlul pentru cum au jucat astea 3 meciuri. Si il merita mai mult decat alte echipe care au creat o traditie din a-l castiga.

6 gânduri despre “In Piata Unirii meciul a fost frumos :)

  1. pai… inca dinaintea meciului se vorbea numai cum italia face egal cu franta si romania merge mai departe, nu am auzit deloc comentarii cum ca romania ar castiga cu olanda. astia am fost si astia suntem. la mila altora. si ne complacem.

  2. Marce, Carina – de asta am si ales poza aia…ca aparea steagul frumos. 😛
    Tudor, Miruna – eu asa am intrat in atmosfera fotbalisitica. De abia astept modialul. 🙂

Lasă un răspuns

