M-am apucat de nano-blogging

Nu e vreo varianta a telebloggingului in care sa scriu despre lumea microbilor. E Twitter!  Iar cu aceea limitare de 140 de caractere eu n-am de gand sa-l numesc mircro. Pana si intr-un SMS incape mai mult. 😛 Pe deasupra e si inselator. Cand am depasit limita Imi afisa cu minus numarul de caractere. Asa eu am presupus ca am 280: de la +140 pana la -140. :))

Dar ce caut eu pe Twitter? Dupa cum scriam aici, acum cateva luni consideram ca statusul de pe mess si blogul sunt suficiente cai de exprimare pentru mine. Apoi vazandu-le pe Ade si Carina twitterind destul de des mi-am spus ca nu-mi doresc sa fiu asa conectata….ca nu-mi doresc ca atunci cand fac ceva in loc sa fiu cu mintea si simturile acolo, sa scriu mesaje pe Twitter.

Si inca am ceva probleme cu aspectul asta. Cred ca multi dintre cei care suntem bloggeri de ceva vreme am experimentat la un moment dat nevoia de a povesti ceva pe blog chiar inainte de a-i povesti persoanei de langa noi. Iar cu Twitter fenomentul ia amploare tinand cont ca ajunge un telefon mobil pentru „a da raportul”. Nu consuma timp, dar tocmai in usurinta cu care poti scrie cred ca sta puterea Twitter de a ne acapara.

Eh…poate acapara nu e cuvantul. Totusi nu vorbesc de vreo secta. 😛 Doar mi se pare ca acele momente cand nu avem acces la calculator, la net, acele scurte momente cand nu suntem online sub o forma sau alta, ne ajuta sa ne limpezim mintile. Nu e ok sa traim mereu conectati la aparate…

Dar in final cred ca stravechea regula a moderatiei e valabila si pentru folosirea modernului Twitter. De ceva timp dau si peste tot felul de articole pro sau contra Twitter. Vi-l recomand pe cel mai realist citit pana acum. 🙂

3 gânduri despre “M-am apucat de nano-blogging

  1. Nu-i vad rostul twiterelii.

    Te intalnesti cu un prieten pe care nu l-ai mai vazut de mult si il intrebi ce a mai facut. Raspunsul lui va fi: „urmareste-ma pe twitter / blog”. Vom trece pe strada atunci si doar ne vom saluta? Sa vad daca imi e prieten si twitereste ca s-a intalnit cu mine… WTF?!

  2. Di ce am tot citit despre Twitter se pare ca are si alte utilitati in afara de a comunica cu oamenii pe care oricum ii intalnim live. Dar sunt inca foarte noua….deci ramane de vazut care va fi si opinia mea dupa cateva luni. 🙂

Lasă un răspuns

