Teleblogging – Romania-Italia

10 000 de romani exuberanti in tribune si o nationala care promite infernul Italiei. Asta zic comentatorii. Eu zic ca tot ei l-au avut pe Machiavelli . 🙂

Noi ne aparam in 9. Cum vine asta? Doar 2 ataca si restul stau impreuna cu portarul. Hm…cred ca nu interpretez bine. 😛

Lovitura de inceput o are Italia, data trecuta a avut-o Franta. Cand vine si randul nostru???

Nici n-am inceput bine si era sa dam un gol. Poate aveam dreptate cand spuneam ca daca Olanda le-a dat 3 putem si noi 1. 😉

Rataaaaaaare Del Piero…cred ca la meciul asta o sa ajung sa ma bucur mai mult la ratarile lor decat la golurile noastre. Mi se pare ca o tinem in circuitul atac Italia – fault noi – lovitua libera ei – ocazie de gol tot ei. 😀

Mutu a cerut o schimbare de ghete.. Ce moment prost sa-ti dai seama ca nu-ti mai plac. 😛

Alta ocazie. Daca nu era Bufon acolo sigur dadeam gooooool. :((( Nu exista vreo strategie sa-l scoata din poarta putin?

OK…dupa capul meu jucam genial. Totusi e vorba de Italia si am avut deja cateva ocazii serioase de gol.

Baaaaara…..dupa care se ciocnesc Radoi si Rat. Ce frustrant. Macar de ne faultau ei, dar nu noi intre noi. 😦

Aud ca Italia joaca creativ. Iar Mutu da pase fanteziste. Noi suntem Cenusareasa, Piturca raul (adica Satana). Dupa termenii din comenariu s-ar zice ca meciul asta e de domeniul basmului. Sa vedem pentru cine…

Acum moment retrospectiv despre viata lui Del Piero: tata – electrician, mama – casnica, el visa sa devina sofer de camion ca sa vada lumea. Din pacate pentru noi a intrat in fotbal. 😀

Gol Italia! Ba nu…offside. Tata zice ca n-a fost. Si la TV zice ca n-a fost. 😀 Final de repriza. A intrat mingea la noi in poarta si am incheiat repriza 0 la 0. We rule!

S-a reluat jocul. De retinut – nu mai trebuie sa ma bucur cand e toata lumea la poarta din dreapta. Ah…de ce noi tot timpul avem meciui in primul schimb? Doar mai este o tura de la 10. Asa nu ne-ar mai bate soarele in ochi. 🙂

Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool! Nici nu ma uitam. Vreau reluareaaaaaa. Daca asta e grupa mortii noi chiar suntem iadul!!!!

Uff..n-a durat mult. :((( Gol Italia. Dar jucam atat de bine! Daca nu castigam meritam din plin un egal. Meritam un egal poate chiar mai mult decat l-am meritat in meciul cu Franta!

Minutul 66 – la cum se joaca mi-e si frica sa ma gandesc la finalul de meci.

Italia s-a calmat. Aparent. Lor le trebuie 3 puncte, noua ne ajunge unul. Ocazieee Banel….eu daca as comenta (oral) meciul as urla intruna!

Penaltyyyyyyyyyyyyyyyyyyy……………..ratat. Un penalty se rateaza, nu se apara. Zicala asta am invatat-o si eu din fotbal. Pacat. :(((

Minutul 90 – suntem egali cu Italia. Mai 3 minute trebuie sa ramanem asa….

FINAL – 1 la 1. Un gol al lor anulat pe nedrept, 2 goluri normale, un penalty. Meritam din plin, merita si ei!

A bit later…edit: nu mai avem absolut niciun drept sa radem la bancuri de genul asta! 🙂

Antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra Romaniei. Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice : – Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, OK?” Toti sunt de acord.

La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar in minutul 5! Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute… La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si… „Romania 1 – Olanda 1, gol Mutu, minutul 90.” Fuga toti la stadion si la vestiare il gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini… – Ce s-a intamplat, mai Van der Saar? – Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6

15 gânduri despre “Teleblogging – Romania-Italia

  1. Foarte palpitant meciul. Stateam si bolboroseam „ratare, ratare” si ratau italienii. „Peste poarta, peste poarta” si hop dadea italianul prea sus. Pfiu. Probabil si italienii faceau la fel de am ratat si noi multe faze (nu asa de multe ca ei, dar totusi).

    COmentariul TVR era aiurea. Era un nene care se agita fara rost si isi pierdea glasul 😀 Tot spuneau ce pasa inteligenta a dat Mutu si alte si mai alte bazaconii.

    Am fost mai cuminte de data asta la meci, mi-am reprimat multe comentarii ca eram acasa cu ai mei 😛

    Fingers crossed sa mergem mai departe. Deja Olandezii le fac felul francezilor.

    PS: Ai observat ca a fost acelasi spectru cromatic de luni? Noi galben, ei albastru si arbitrul rosu? 😀 :))

  2. Stii de ce am eu ce am cu Mutu? Pentru ca toata lumea ii tine partea.. daca sufera dupa bunica lui, poate sa sufere in liniste in fata televizorului..noroc ca ii gasim mereu scuze.. si daca intr-adevar la inceput nu aveam nicio sansa in grupa, acum puteam sa profitam.. in curand Mutu o sa ajunga sa joace de foame ca Banel!

    Cu stima,
    A.

  3. Aleena,
    Mutu e un jucator foarte valoros si e normal ca lumea sa-l aprecieze pentru asta. O greseala nu sterge cu buretele toate celalalte lucruri bune pe care le-a facut.
    S-a vorbit mult despre bunica lui Mutu din 2 motive: e peroana publica iar presa mereu scrie despre vedete indiferent despre ce e vorba. In al doilea rand o problema p[ersonala poate afecta prestatia lui in teren. E normal ca lumea sa se gandeasca la asta.

  4. pt aleena: Pai care e problema ta cu mutu, ca toata lume ii ia apararea? Si ce vrei sa zici cu „daca sufera dupa bunica lui, poate sa sufere in liniste in fata televizorului”. Ti se parea mai ok sa nu joace? Tu sti macar datorita cui suntem noi la europene? Si acum datorita lui Mutu avem acum sanse de calificare. Te iei si tu asa de oameni. E perfect normal ca presa sa-i ia apararea daca are probleme. Si oricum, in momentul de fatza Banel nu cred ca mai joaca din cauza foamnei. In plus, statisticile arata ca cei mai multi fotbalisti provin din familii sarace.

  5. Ave13 – stii ca m-am gandit sa scriu de culori? Dar era deja postul imens. Calitatea meciului se reflecta in lungimea telebloggingului. :)) Oland 4 – Franta 1. Sansa noastra acum e ca Franta si Italia sa faca egal.

    aleena – dar de ce putem sa profitam? N-a avut tot el de-a face cu asta? Datorita lui a fost 1 – 0. Desi e doar un scenariu..sa-ti spun cum vad eu treaba – daca Mutu nu ar fi dat primul gol si ar fi deschis scorul Italia, posibil sa fi avut toata echipa o cadere psihologica…..ne-am fi retras in aparare si cel mai probabil s-ar fi incheiat toata povestea cu 1 – 0 pentru ei. E doar ceva simbolic privind in urma, dar cred ca pentru psihicul jucatorilor conteaza enorm cine deschide scorul. Daca nu am fi fost noi aceia, f posibil s-o fi luat povestea pe cu totul alt fagas. Daca taxam asa dur greselile, de ce sa nu apreciem la fel de „dur” reusita? Nu-i problema cu blogrollul. 🙂

  6. stiam eu ca trebuie sa ma intorc :)). faina cronica. bravo. in rest, ma bucur ca avem o galerie teribila. romania inca are sanse, indiferent de scor. si de meci.
    P.S: nu ma pot abtine: @alena, nu te lansa in critici decat atunci cand stapanesti subiectul. asta in general. in cazul de fata ai reusit sa folosesti si un argument meschin. mutu poate fi criticat pentru meciul de azi, tot asa cum poate fi laudat. dar ala e ultimul argument pe care sa il folosesti. meschin. pacat.

  7. Lasă că luni o să avem meci în „tura de la 10” şi nu ne mai intră soarele în ochi. 😉
    Post-ul a fost aproape la fel de palpitant ca meciul, felicitări!

  8. Gabi – ma bucur ca ai revenit. 🙂 Avem galerie…cand vad 10 000 de romani acolo ma intreb eu ce mai caut acasa. 😀
    daninho – deci ai tu informatii din interior? 😉
    Marce – dupa cum ti-am zis, vin si eu.
    Raluca – jucam seara…asta inseamna ca Franta-Italia va fi inaintea noastra. Ce emotii voi aavea si pentru meciul ala. 😀

  9. GEENIIIAAAAAL BANCUL!!!! =))
    Ma distreaza foarte tare cum comentezi tu live meciul 😀 mi-a placut si comentariul de la meciul cu Franta, da asta parca a fost si mai si! Abia asteptam azi sa ajuns acasa sa vad ce ai scris 😀

  10. „cred ca nu interpretez eu bine” :))) foaaarte tare!

    eu cred ca noi, ca popor, avem ceva karma negativa.
    ca am mai pierdut noi alte dati ,atatea alte dati, pe nedrept, puteam recompensa macar acuma…

  11. Paulo, marti jucam in acelasi timp (Olanda-Romania) cu Italia-Franta, de la 21:45. Ne luam si steaguri si esarfe 😉 Hai Mutu!!! :X

  12. Roxx – sunt curioasa cine scrie bancurile astea ada[tate momentului. 😉
    Miruna – nu m-as plange de karma negativa la campionatul asta. Cel putin nu inca…
    Marce – hmmm…nu pot inchiria un steag de undeva? 🙂 Asa mi-as lua, dar nu sa cumpar. Ce fac cu el dupa Euro? 😛

Lasă un răspuns

