Şhhhhhhhhh!

Am sa va spun o lucru. Nu stiu de ce chiar nimeni nu scrie despre asta, dar cred ca ar fi cazul sa rup spirala tacerii. Diseara joaca Romania cu Italia. Poate unii bloggeri s-au gandit sa nu scrie ca sa nu mareasca emotiile jucatorilor. Si asa ii urmareste multa lume din tribune…macar sa nu mai aiba stresul suporterilor de acasa.

Oricum nu mi se pare corect sa nu se spuna nimic. Am ajuns si noi la Euro dupa 10 ani si sa nu vad in reader nici macar un post cu „Hai Romania!”? Nicio analiza a jocului sau macar un pronostic? Piturca trebuie sa se simta tare singur. 😀

Later edit – intr-un moment de trezire spirituala imi dau seama ca ironia se aplica foarte bine  si in cazul meu. 🙂 In fond si eu tocmai am anuntat meciul. Revin diseara cu teleblogging-ul. Nu ne ramane decat sa speram ca poarta noastra va fi ma mica decat a lor. 😛

2 gânduri despre “Şhhhhhhhhh!

Lasă un răspuns

