Cumpărăm păr

Cine spune ca orasul e gri si monoton? Trebuie doar sa stii unde sa te uiti.

Acum 3 luni am socat multa lume renuntand la parul lung care m-a caracterizat vreo 7 ani. Se pare ca nu mi-am gasit momentul potrivit. Acum nu mai pot profita de oferta. 🙂

Dar nu-mi dau seama exact cum se face plata. Eu as fi negociat cam asa:

– 25 cm de par natural de la radacina pana la varf! Asa ceva nu mai prindeti. Cum adica doar 100 de mii? Nu se poate, doamna! Mai bine ma duc sa joc in reclamele pentru sampon. Si asa vreau sa intru in publicitate. 😛

5 gânduri despre “Cumpărăm păr

  1. Curios ca si-au facut reclama pana si in Lugoj….am vazut acelasi anunt acolo in weekend, cand am mers acasa.

    Pe mine m-a bufnit rasul cand l-am vazut….in mod special pentru „mai scump ca altii” (care altii? :-?? ) si „In alte zile rugam sa nu ne deranjati” :))…deci e cu oferta si aici, daca nu l-ai vandut in 4-5 iunie astepti pana la anul, sau cum?!? 🙂

  2. De la radacina pana la varf? Te tunzi cheala? :-O

    Seba18, pai altii, da. De fapt parul natural e destul de scump si sunt multe coafeze care il folosesc la meshe. Eu cand m-am tuns l-a adunat o tipa tot ;))) N-am stiut sa-i cer bani 😛

  3. Seba – Deci parul din Timisoara nu le este suficient. :)) Partea cu „alte zile” am observat-o abia dupa ce ai scris tu de ea.
    Carina – daca as fi baiat n-as sta pe ganduri…m-as tunde cat mai scurt posibil Ce poate fi mai comod de atat? 🙂

Lasă un răspuns

