Show…play…love!

Mi-au placut Arenele….pentru ca au un concept creativ in spate si nu sunt pur si simplu o adancitura in pamant cu o scena in mijloc. Dar showul face locul, ca sa spun asa. Au fost cele 11 piese noi, cateva dintre piesele vechi….dar show-ul Vama a fost unul deosebit tocmai pentru ca a mers dincolo de ele.

A fost film si animatie – majoritatea pieselor erau acompaniate de o proiectie video in acord cu subiectul lor. Foarte graitoare clipurile de la Fotomodele si Tata taie porcu’.

A fost…monolog – pentru ca cel putin una dintre piese nici macar nu se incadreaza in ceea ce numim de obicei asa. Dar nici nu putea fi altfel pentru a transmite ideea… Cel mai bine e sa ascultati chiar voi ce spunea Tudor.

Scrisoare catre Fat-Frumos

A fost un mesaj – pentru ca versurile multor piese te provoaca sa le fredonezi…iar apoi reusesc sa te puna pe ganduri. Ma bucur ca una dintre cele care imi place foarte mult, Dumnezeu nu apare la stiri, a fost printre primele.

Si elementele de decor au fost frumos gandite. Cel putin asta zicea Carina. La cat de prost stau cu vederea la distanta aici nu pot nici sa laud, nici sa critic. 🙂

Propria umbra

Dupa cum era de asteptat, publicul a fost insufletit cel mai mult de piesele vechi. Aici sunt cat se poate de subiectiva pentru ca ascult de ceva vreme piesele noi. Am ajuns sa le stiu versurile, sa le analizez in fel si chip, pe cand multi dintre oamenii de acolo porbabil abia se familiarizau cu ele. N-ar fi rezonabil sa astept de la ei aceleasi reactii ca la Epilog sau N-am chef azi care au devenit in timp imnurile unor generatii. Cu toate ca sunt convinsa ca piese ca Suflet normal, Cartita sau 17…infinit ar merita sa ajunga imnurile inca unei generatii.

Fericire…

Ieri am auzit pentru prima data Fericire in concert. A fost splendid. Poate pentru ca piesa are alta forta cand o asculti live impreuna cu inca 3000 de oameni. Cu toate ca de multe ori ma opreste in loc si cand vine in Winamp pe radom. Este piesa ale carei prime acorduri m-am bucurat cel mai mult sa le aud…

Ce s-a intamplat ieri la Arene a fost facut profesionist si in acelasi timp cu mult suflet. Asta s-a vazut de la inceput pana la final. Bravo Vama!…si tuturor oamenilor care au facut sa vedem pe scena ceea ce am povestit.

Cat despre mine.. Dupa atatea drumuri si proiecte la Bucuresti cred ca cel mai mare castig este ca atunci cand merg acolo nu mai ma simt asa straina locului. Nu neaparat pentru ca l-as stii pea bine, ci pentru ca m-am simtit in mijlocul unor oameni pe care m-am bucurat sa-i revad. 🙂

5 gânduri despre “Show…play…love!

  1. Concertul chiar a fost ceva special… imi place viziunea lui Tudor, care combina teatrul cu muzica in tot ce face. Vineri seara, a adus mult mai mult – film, suflet, voce, povesti, emotie… Este unul dintre acele concerte pe care simti nevoia sa le revezi.

  2. am ascultat pe bune. la volan. vad potential de egalare a hiturilor VAMA VECHE. Sper sa mai existe generatii receptive la mesaj. Care sa creasca cu glasul lui Chirila in boxe si dorul de mare in suflet. 😐

Lasă un răspuns

