Primul dintre ultimele

Peste vreo ora am examen la o materie al carei nume nici dupa un semestru nu mi-e clar. Am luat cu mine mai multe foi albe decat as putea umple vreodata…si un calculator. N-am inteles aplicatiile, deci teoretic n-as avea ce face cu el, dar poate voi avea la examenul asta acel moment de genialitate pe care il astept demult. :))

I’ll have fun. You wish me luck. 😛

Later edit – n-am avut nevoie de calculator. Numerele au fost mici. Nici de momentul de genialitate. Subiectele au fost usoare. Deci il pastrez pentru altadata. 😉

6 gânduri despre “Primul dintre ultimele

  1. Bravo! Si eu trec pe ultima linie de finish din pista numita studentie, pe 6 iunie, un examen de 2 ore la marketing international. Bafta multa si tie la ultimul care vine, si apoi la licenta!

  2. Simo – de data asta mi-as fi dorit sa incepem si noi sesiunea mai repede ca sa n-o mai lungim pana pe la sfarsitul lui iunie. 😀
    Cip-Cirip – si tu termini mai repede? Se pare ca noi in Timisoara suntem cu sesiunea cea mai intarziata. :)) Multa bafta si tie.

Lasă un răspuns

