CFR nu se dezminte! Coerent brand, n-am ce zice

Cred ca si cei de la serviciile secrete sunt mai accesibili decat CFR-ul! De jumatate de ora incerc sa aflu daca exista un tren care sa plece din Bucuresti spre Timsioara la 23:45. Nu mai devreme.

Am gasit vreo 4 versiuni ale mersului trenurilor. Doar e tara mare, reteaua CFR hiper-dezvoltata si sunt greu de centralizat datele, nu? 😀 In unele apare trenul de la 23:45, in altele nu.

Bun. Sun la Timisoara Nord sa cer o clarificare. Primesc doar un ton de ocupat. Schimb orasul. Poate la Bucuresti am mai mult succes. Intr-adevar acolo chiar suna telefonul….in gol. Pentru moment ma gandesc sa incerc si in alte orase. Apoi imi dau seama ca ar fi cam ridicol sa sun la Cluj ca sa intreb de trenul Bucuresti – Timisoara.

Revin acasa. Sun la Timisoara Est si Sud (sud?…nu credeam ca gara asta exista pe bune). Nu suna ocupat, dar dupa cateve secunde un piuit puternic imi salta telefonul din mana. Daca vrei ca omul sa nu mai sune data viitoare, asta e o metoda excelenta.

Eh..mai cativa ani si voi fi la 10 000 de metri de CFR, adica trec pe TAROM. Sau poate si mai rapid pe companiile low-cost. 😛

P.S. La agentie nici nu am incercat sa sun. E 19:30. You know what I mean.

6 gânduri despre “CFR nu se dezminte! Coerent brand, n-am ce zice

  1. Sunt extrem de greoi sarmanii. Hai sa-ti spun patania mea cu CFR-ul nostru drag. Sunt din Galati (de origine) iar pana acasa nu pot merge decat cu un singur tren cu ruta directa. Ei bine, trenul acela este acum anulat pana pe 4 Iulie , cauza , cateva lucrari la tronson. Asa ca, iata-ma „izolat” la Cluj pana in data aceea. Izolat pentru ca prefer sa nu iau avionul sau sa schimb mai multe trenuri.

  2. Cip-Cirip – eh…oricum e sesiune in perioada asta, nu? Pleci acasa direct in vacanta. 🙂
    Lempereur – stiu de trenul asta. Problema mea e ca am nevoie de cel de la 23:45 care nu stiu daca mai exista. Pe unele siteuri cu mersul trenurilor apare, pe altele nu. Nu-mi ramande decat sa sun maine la agentie.

  3. Paula, dupa infofer poti sa te iei 100%, e mereu actualizat pentru ca e sub tutela CFR-ului, e site-ul oficial cu mersul trenurilor cum ar veni…

    din cate se pare, trenul tau e anulat, oricare ar fi ora lui de plecare… (Restrictii -> „Nu circula”)

    PS: daca dai click pe numarul trenului, te duce intr-o pagina cu toate statiile in care opreste trenul respectiv, si cu timpii exacti de mers, si asa ca poti sa-ti dai seama daca e vreo greseala in pagina principala sau nu…

Lasă un răspuns

