Din culisele unui viral

Mi-as dori sa pot vorbi pe marginea clipului asta la prezentarea lucrarii de licenta (ce are ca tema comunicarea virala, pentru cei care au deschis televizoarele mai tarziu :P). E o prespectiva realista, daca nu una foarte roz, asupra caracteristicilor pe care un clip ar trebui sa le intruneasca pentru a deveni viral.


Via

Din pacate din cele 15 minute pentru prezentare de care stiam la inceput se pare va vom avea 10…cu recomdarea sa ne pregatim moral pentru vreo 7. Am mai multe puncte de atins si n-as vrea ca speech-ul meu sa fie asemenea celui cu recomandarea medicului sau farmacistului. 🙂

O intrebam acum cateva zile pe Ade ce ar scrie in incheierea licentei mele. „Da mai departe” mi-a spus. Nu cred ca lucrarea mea e chiar asa interesanta, dar intr-adevar, o licenta care sa circule viral ar fi o premiera. 😛

Lasă un răspuns

