Licenta – realitatea cruda

Ar fi fost o idee mult mai buna sa-mi scriu licenta sub forma de posturi pe blog, decat in Word. Cand intru in folderul cu materiale pentru licenta parca m-as prezenta in fata plutonului de executie. 😛 Si pe masura redactarii ei parca devin un tot mai bun copywriter. Cu accentul mai mult pe copy si mai putin pe writer. 😀

Bine, nu prea vad cum as fi putut scrie vreo 6 luni doar despre comunicarea virala online, tema mea. Cu siguranta as fi ajuns sa am un blog de nisa, focusat. 🙂 Sau poate ca intr-o criza de nervi / plictiseala l-as fi sters.

Pe langa faptul ca am studiul de caz neterminat si diacritice lipsa, acum imi mai lipseste o motivare a temei alese. Nu ma pot mobiliza sub nicio forma sa o scriu in licenta, deci ma gandeam ca poate pe blog am mai mult succes. So beware, intr-o zi veti gasi aici o postare plctisitoare despre „de ce am ales sa vrobesc de comunicarea virala online in lucrarea de fatza”.

O colega imi spunea zilele trecute ca ea inca nici n-a inceput studiul de caz. Si uite asa am descoperit un alt adevar crud care s-ar potrivi in seria Sprite – te bucuri cand licenta altuia e mai neterminata decat a ta. 🙂

Makes no sense, stiu. Dar cred ca aproape orice student care trebuie sa predea lucrarea in cateva saptamani stie ca exact asa e. 😛

6 gânduri despre “Licenta – realitatea cruda

  1. şi ca să te încurajez puţin… o să te omoare diacritecele alea. Câte pagini ai? eu am 30 din primul capitol şi 10 din capitol 3… de ce aşa… don’t ask 😀
    … şi cred că încă nu te-am felicidad pentru premiile de le O.C. Felicitări!!! 😀

  2. Auzi, tu joci in filme? O.C. chestii? Kiddin’…stai linistita cu licenta, ce poate fi atat de rau?!…e o problema generala, imi pare, da’ si daca o lasi pe altadata probabil tot in ultima clipa se misca lucrurile :P…

  3. Aceealasi sentiment il am si eu 😦 ca ma aflu in faţa plutonului de executie…frate…simt ca mor si nu mai scap…hai k mai am un capitol…dar cică partea cea mai nasoală e argumentul si concluzia. Iar proful coordonator s-a spalat pe maini si mi-a zis k stiu eu cum sa le redactez…:( Baftă tutoror ce mai au de scris.

Lasă un răspuns

