Cand a castigat ultima data Romania Euro?

Ascultam Pro Fm Timsioara si aud urmatoarea conversatie intre cei 2 comentatori:

– A castigat Romania vreodata Euro?

– Cum sa castige? Nici in semifinale n-a ajuns.

– Pai atunci unde era faza cu Duckadam?

Deci exista oameni, chiar barbati, care stiu mai putine despre fotbal decat mine. :)) Aici fetele poate nu ar fi de acord cu constatarea mea. In timp ce lucram pentru Dacia eu eram „aia cu fotbalul”. Doar pentru ca am intrebat si eu la un moment dat la ce se refera clasamentul adevarului. Nu prea m-au lamurit pentru ca nu stiau de existenta lui. 😛

Adevarul e ca unele lucruri le-am prins din zbor (a se citi de la tata :D). Totusi niciodata n-a reusit sa-mi explice exact cand si cum se acorda offside. Sau n-am reusit eu niciodata sa pricep. 😀

Oricum, dincolo de partile tehnice care ma depasesc, intr-o privinta tata are mare dreptate. El spune ca fotbalul e frumos pentru ca in orice moment poate sa ne ofere surprize. E sportul unde, la un moment dat, in conditiile potrivite, David il poate invinge pe Goliat. Si exact asa e. Cine s-ar fi asteptat ca finala Euro 2004 sa se joace intre Portugalia si Grecia?

Elementul asta surpriza ma face uneori sa tin televizorul mai mult de 5 minute pe canalul care difuzeaza meciul.

9 gânduri despre “Cand a castigat ultima data Romania Euro?

  1. Referitor la femei si fotbal sunt o gramada de bancuri. Preferatul meu e:
    Ea – Care-i scopul jocului?
    El – Sa bage mingea in poarta.
    Ea – Si cei care n-au mingea de ce mai alearga?!

  2. Roxx – eh, Grecia avea echipa buna. N-a ajuns in finala pe noroc, sau pe zilele bune si proaste ale jucatorilor. Noi mi se pare ca depindem mai mult de asta. 😛
    Simo – =))
    Alex – daca nici tu nu stii ma simt mai bine. 🙂

  3. Clasamentul Adevarului:

    Echipa care joaca acasa e obligata sa castige. In cazul victoriei nu iau niciun punct. La egal pierd doua si la infrangere 3. Ele se pot recupera pe acelasi sistem pe terenul adversarilor.

    Grecia nu avea echipa buna. A fost una din surprizele fotbalului, insa una neplacuta. Au avut disciplina tactica si asta i-a ajutat. La fel si programul. Daca Romania ar castiga Euro ar fi o surpriza. Dar o surpriza placuta doar pentru noi. Un microbist se uita si la editiile cand Romania nu era calificata si avea favoritele lui. Judecand in aceasi masura, un suporter din Anglia va tine cu o echipa puternica si cu jucatori pe care ii stie, deci nu cu noi.

Lasă un răspuns

