Sprite – las cosas como son

Eram acum vreo saptamana pe site-ul Sprite si citesc titlu – „Si Sprite are promotie cu fotbal”. WTF? :O M-au exasperat deja promotiile astea, mai ales ca lucrand la campania pentru Dacia ca sponsor al echipei nationale, am ajuns sa le urmaresc cu foarte mare atentie.

Ma miram ca si Sprite se aliniaza la comunicarea asta. Insa dupa ce am vazut spotul m-am linistit. 😛 E ironic si continua sa spuna pe bune ca in perioada asta orice brand, de la ziare la electonice, incearca sa se asocieze cu Euro. 😀

Ma intreb de ce nu incearca asta si vanzatorii de fructe. Majoritatea sunt rotunde, se rostogolesc asemenea unei mingi. S-ar putea gasi ceva asociere pe acolo. 😛 Imi si imaginez – „Real, fara egal. Marcheaza cu portocala si te trimitem la Euro. Castiga 2 bilete la galeria Olandei. Oricum probabil ei vor invinge.” :))

Aberez… Ideea e ca ma regasesc cumva in spotul Sprite pentru ca si in campania pentru Olimpiade am plecat cam de la aceeasi idee. Sponsorii, promotiile sunt peste tot si devin enervante si irelevante pentru suporteri. De aceea am si respins prima idee care ne-a venit (sa dam bilete si sa ducem oamenii cu Dacia in Elvetia…invovativ, nu? :D) si am hotarat sa vorbim de la bun inceput despre si cu cei care raman acasa.

Revenind la Sprite, am vazut azi ca McCann a luat Golden Effie pentru campania „Premiile mici sunt naspa”. 🙂 Cautand zilele astea alte spoturi am facut o descoperire interesanta. Argentina a spus-o pe bune inaintea noastra – „Las cosas como son”. Pentru cunoscatorii de spaniola iata cateva dintre spoturile de acolo. In Argentina campania apartine Ogilvy si cuprinde cateva dintre executiile care au aparut la noi.

Te divierte la desgracia ajena (Te bucuri de ghinionul altuia)

Tu amigo de tiene ganas. (Prietenul tau te doreste)

Dar si altele care nu au fost folosite in Romania

Tu profesor de tiene de punto (Proful are ceva cu tine)

El amor te vuelve idiota (Iubirea te tampeste)

3 gânduri despre “Sprite – las cosas como son

  1. Identice nu sunt. Dar copy-ul si imaginile sunt cam aceleasi in proportie de 90%. Si mie imi place mai mult voice-overul de la noi. Plus ca spoturile care imi plac cel mai mult – premiile mici sunt naspa, la prmotii castiga cine nu trebuie, bing bang – sunt ale noastre. Sau nah..ale McCannului. 🙂

    Ma amuza ca ei spun Esprite. Dar asta e…spaniola, n-ai ce-i face. 😛 Dupa cum tot timpul vor zice Estop…

Lasă un răspuns

