Venim :)

Acus plecam sa cumparam bilete. Si poate ca nu-i asa rau ca a aparut articolul ala. Megrem la premiere cu picioarele pe pamant. Plus ca a despartit apele in mintile noastre. :)) In sensul ca acum ne dam seama ca venim pentru oamenii pe care i-am cunoscut si ii vom revedea acolo, pentru ca am prins drag de Olimpiade….si cumva, in totii anii astia, ele au devenit pentru noi mai mult decat un concurs.

E tare senzatia. Dupa ce acum nici o ora inca ne agitam in legatura cu premiul sa-mi dau seama ca dandu-l la o parte din Olimpiade inca ramane foarte mult. Ramane povestea care inceput acum 3 ani…si cum sa nu fim acolo chiar la finalul ei?

P.S. Am uitat sa votez la pronosticuri. :(((( De fapt nu am uitat. Pur si simplu nu am citit ca deadlineul e azi la 14. Alta isprava din seria „sunt mai ametita decat credeam”. 😀

Un gând despre “Venim :)

Lasă un răspuns

