Sad :(

Se pare ca nu stim sa evaluam corect. Sau pur si simplu emitem pe alta lungime de unda decat juriul… Am dat peste articolul asta unde sunt prezentate cateva dintre opiniile membrilor juriului de la Advertising si PR legate de prezenarile publice.

La Advertising campaniile favorite au fost cele pentru Realitatea si Campaign. Cu toate ca am apreciat cateva elemente din fiecare, per global sunt altele cele pe care le vedeam pe podium. Acum ca citesc argumentatia de acolo inteleg ce anume au apreciat…si ce am trecut noi cu vederea.

Oricum…nu stiu cand o sa ma invat minte sa nu ma mai entuziasmez inainte de vreme. De fapt, nu cred ca as putea sa nu mai fac asta. 😦 Pentru ca entuziasmul nu inseamna lipsa de realism. Colegii mei de echipa stiu prea bine de cate ori am pus anumite idei la indoiala cat timp campania era inca in lucru. Cu totii am facut asta. Dar in rezultatul final, in campania pe care am trimis-o si prezentat-o credeam foarte mult. Si-mi era imposibil sa raman sceptica. Acum e unul dintre momentele rare in care cred ca n-ar strica deloc sa fiu pesimista…

In decursul Olimpiadelor cred ca am trecut prin toate starile posibile. Nu stiu cum voi vedea treaba maine, dar acum ma gandesc ca nu prea are sens sa merg la premiere. Sunt totusi niste bani, 9 ore de drum….urmate de o probabilitate foarte mica de a lua vreun premiu. Nici nu stiu de ce ma mai exprim eufemistic aici. Probabilitate zero mai degraba.

E clar ca echipele cu campaniile amintite in articol vor urca pe podium. Iar a 3-a echipa, judecand dupa alte remarci din articol, nu cred ca vom fi noi. Ar trebui sa le felicit, dar tinand cont de starea mea de acum, ar fi ipocrit sa fac asta. Deci pastrez felicitarile pentru un moment in care voi fi mai impacata cu situatia….

10 gânduri despre “Sad :(

  1. 1. Cred ca e o greseala ca doi membri ai juriului au nominalizat niste campanii care, din punct de vedere personal, le-au produs niste impresii.

    2. Nu-mi explic cum a putut sa apara acea paranteza referitoare la „majoritatea membrilor juriului”. Ma voi informa despre conditiile in care a avut loc interviul.

    3. Per ansamblu, in ciuda articolului, cred in continuare ca am invitat in juriu oameni responsabili care au inteles cerinta noastra de a nu dezvalui echipele care au ocupat primele locuri pe podium.

    De aici, intelege fiecare ce vrea…

  2. Cristi, chiar ne e dor de un drum Timisoara-Bucuresti. Au trecut deja 2 zile de cand nu am mai fost 🙂 Nu stiu ce te face pe tine sa numesti pasional Rapidul Bucuresti-Timisoara, dar in cazul nostru nu a fost chiar asa…pasional…

  3. Macar de nu ar fi deviata trenurile. Un drum pe care il faceam de obicei in 7 ore si ceva il facem acum in 9.

    Oricum, dincolo de drum descurajarea a fost articolul. Nici inainte nu stiam daca luam ceva si veneam tocmai ca sa vedem deznodamantul. Dar daca el este cel scris acolo…. Dupa prezentarile publice am ajuns acasa praf de oboseala. Plecat noaptea, prezentat ziua, revenit acasa urmatoarea noapte. 🙂 Dar a fost frumos pentu ca drumul acela il faceam cu un scop.

  4. intr-adevar nu se face sa nominalizezi impresii personale inainte de a fi fost comunicat votul final… dar in fine! ca mergeti, or ba e doar decizia voastra, asa ca nu ma voi exprima in acest sens. bafta in toate de acum!

  5. Dacă ar fi întotdeauna adevărat ce scrie în presă până acum am fi avut găina care a născut pui vii.
    Atitudinea „îmi iau jucăriile şi rămân acasă” nu e deloc sportsmanlike.

Lasă un răspuns

