Am facut oare o figura frumoasa?

Ca sa pun intrebarea intr-un jargon fotbalisitic specific briefului nostru. 😉 Nu am rabdare sa trec acum prin toate prezentarile (desi am multe de spus…revin maine mai odihnita) asa ca voi sari direct la a noastra.

Dupa ce Andreea din organizare ne-a sunat de doua ori pentru a se asigura ca ajungem la 10…

Dupa ce vreo 3 ore am asistat cam nedormiti si cu foaaarte multe emotii la cele 12 prezantari dinaintea noastra…

Dupa ce Dragos, chiar inainte sa vorbim, le-a reamintit celor din public ca e greu sa fii la capatul alfabetului….:)

Am fost buni!

Am zis tot ce ne-am propus, chiar daca reformulat pe alocuri, ne-am sincronizat cu Power Pointul si ne-am spus campania cu suflet. Credem ca ce am prezentat azi este coerent si chiar ar functiona in real-life. Si eu zic ca asta s-a simtit 🙂

Imi pare rau ca au lipsit din juriu tocmai tutorii dupa a caror sfaturi ne-am ghidat in astea 3 saptameni – Andrei si Razvan. Nici Stefan Stroe n-a fost. Deci 2 planneri lipsa. 😛

M-a bucurat mult sa vad ca Andreea si Bogdan au venit sa ne sustina. Sper ca vor fi acolo si la premiere. 🙂 Apropo de premii…in momentul asta juriul probabil a terminat de deliberat si se stie cine e pe podium. E o senzatie asa ciudata.

Pentru noi emotiile continua….dar competita e gata si decizia e luata. 😀

4 gânduri despre “Am facut oare o figura frumoasa?

Lasă un răspuns

