Oboseala, emotii

Simt ca timeline-ul meu nu coincide deloc cu cel real. In cateva ore plec la Bucuresti. Dar cand cumparam biletele imi venea sa cer pentru ziua de maine. Dar nu…maine suntem acolo, maine chiar prezentam. 😀 Pe la ora 2 la Palatul Parlamentului – TeaM’Saga for Dacia.,.pentru cine vrea sa ne vada. 😉

Saptamanile astea au fost grele. Nu pentru ca Olimpiadele ne-ar fi ocupat exagerat de mult timp. Dar am avut multe momente de cotitura….

Noi, TeaM”Saga suntem foarte vorbareti. Mai degraba ne intrerupem unii pe altii si apoi ne enervam din cauza asta. 🙂 Dar la munca pentru campania asta a fost ceva momente cand toti taceam minute in sir. Faceam asta cand ne dadeam seama ca drumul ales nu era ok. Apoi reveneam cu alte si alte propuneri. Cred ca tot procesul asta ne-a consumat multa energie.

De asta probabil si timpul a zburat asa repede. Dar as vrea maine la prezentare sa fim relaxati. Dupa cum spunea Bogdana, e doar publicitate, nu ceva pe viata si pe moarte. Iar daca noi nu ne vom simti bine prezentatand, nici juriul nu se va simti bine ascultandu-ne.

Acum nu-mi doresc decat ca pe tren sa pot dormi. Azi am atipit in autobuz si din cauza asta aproape nu am coborat unde trebuia. Dupa toate astea, ar fi frustrant ca pe tren totusi sa nu dorm. 😀 Si nu ar fi prima data…

Lasă un răspuns

