Mi-e dor de Sprite

A trecut ceva timp de cand Sprite nu ne mai spune pe bune. Mi-e dor de spoturile lor. In lipsa a ceva nou m-am pus sa revad vechiile reclame. Nici nu inteleg exact de unde pasiunea mea pentru Sprite. In target nu sunt, clar. La un moment dat concluzionam eu ca Sprite nu se adreseaza neaparat extremerilor la propriu, ci mai degraba celor extremeri in spirit. 😛 Dar dupa ce am vizitat site-ul m-am lamurit ca sunt direct vizati practicantii acestui gen de sporturi.

Poate doar in extended target ma regasesc. De multi ani imi doresc sa fac bungee jumping. Se pune? 🙂 Si as fi facut asta undeva prin toamna anului trecut. Erau mai multe happeninguri in cadrul Studentiadei, printre care si bungee.

Dar ce a urmat se numara printre cele mai frustrante momente din viata mea. Copilaresc, stiu. Dar asta nu-l face mai putin frusrant.

Am ajuns prea tarziu. Au sarit 2 persoane inaintea mea dupa care nu au mai acceptat sarituri pentru ca se intunecase. A fost groaznic! Sa stau acolo, sa vad cum altii sar, sa-mi doresc asta de asa mult timp, sa ma rog de domnul acela sa ma lase…iar el sa ramana neinduplecat. Oribil! Si acum cand povestesc ma enervez. Pentru ca la Rasnov (acolo se mai face bungee) probabil n-o sa am ocazia sa ajung prea curand.

Asta cred ca e singurul sport extrem pe care l-as incerca. Doar eu si gravitatia…nu putem da gres. Pentru ca la mine nu se pune problema de atentie, echilibru sau alte abilitati in spiritul asta. 😛

Revenind la Sprite…cum spuneam si mai demult pe mine m-a cucerit comunicarea lor, pozitionarea pe care si-au ales-o, adevarurile crude. Si mai ales faptul ca nu promit nimic. 0750 Sprite este pentru mine cea mai buna replica data tuturor spoturilor care prezinta produsul ca salvator si ca un rezolva-tot. 😀

Azi in autobuz m-am susprins gandidu-ma la brieful dat de Sprite celor de la Advice si la cum l-ar putea rezolva. Nu ca noi am fi incheiat cu Dacia si acum am trecut la rezolvarea celorlalte briefuri din concurs. 😛 Mai avem multe de pus la punct. De fapt chiar acum, in loc sa scriu aici despre Sprite, ar trebui sa scriu in Power Point despre Dacia.

Simt ca ne va iesi o campanie frumoasa. Una sincera cu Dacia ca un sponsor atipic. Sper ca vom fi pe podium. Sper ca si Sprite va fi la inaltime. 🙂 Cu toate ca nu e usor. Un „bing bang” pare la-ndemana odata gandit de cineva, dar cand trebuie sa pleci de la zero provocarea e foarte mare.

P.S. Sprite are si blog. 🙂 Pacat ca nu mai e actualizat de prin martie…

5 gânduri despre “Mi-e dor de Sprite

  1. Carina – acum am terminat cu ganditul campaniei pt Dacia. Pot sa incep cu Sprite. :))
    Simo – imi imaginez. Din pacate deocamdata doar imi imaginez. 😀
    Speck – eu m-as multumi cu oricare..numai sa fie 😛

  2. Pingback: Nu-i greu sa gasesti un mix bun :) « Yuca’s

Lasă un răspuns

