Contradictie

Nu ma chinui sa las cana fara urme cand o spal. Nu ma intereseaza daca asternutul e aranjat la linie sau pur si simplu aruncat intr-un colt. Covorul poate sa stea stramb, iar un text sa aiba nu stiu cate greseli de ortografie fara ca eu sa remarc. Am observat cu o saptamana intarziere ca parintii mei scosesera bradul de Craciun din casa.

Totusi cand vine vorba de lucruri abstracte cred ca ma situez la cealalta extrema. As reveni asupra unei idei, as pune-o la indoiala pana cand nu mai lipseste nimic si nici loc pentru ceva in plus nu mai ramane. Campania pentru Olimpiade este aproape gata, dar acum imi tot vin in minte chestii care inca nu mi se par ok la ea. De la lucruri de detaliu (gen – ar trebui cuvantul ala sa apara in slogan?) la esenta campaniei in sine (gen – spotul ala nu se incadreaza in conceptul general).

Astea erau de fapt problemele zilei de ieri. Azi m-am trezit in minte cu inca una. 😀 Si e ciudat. Pentru ca nu e ca si cum as veni din exterior ca si critic. Atunci ar fi normal sa am obiectii. Dar ajung sa mi se mai para nelalocul lor lucruri despre care tot eu credeam ca sa incadreaza perfect. Sau ca lipsesc altele de care nici nu-mi puneam problema ca am avea nevoie.

Totusi nici modificarile nu se pot face fara oprire. Din alte experienre am observat ca, daca schimbi un lucru de foarte multe ori,…well, ajungi sa nu-l mai vezi. La pictori stiu ca se zice ca trebuie sa se departeze un timp de sevalet ca sa-si vada creatia cu alti ochi. Dar cand creatia (sau non-creatia, dupa caz 😛 ) e doar in capul tau, a te departa da ea e o operatiune mai complicata.

Oricum asta e contradictia mea. Am rabdare, sunt atenta cu ideile….dar nu si cu obiectele. 😀

P.S. Tocmai am primit feedback de la client. E aproape la fel de lung ca si campania pe care am trimis-o. Am trecut de faza cu brainstormingul, dar ne asteapta o intalnire furtunoasa. 🙂

2 gânduri despre “Contradictie

  1. Stii ceva? Din tot articolul ăsta mie mi-a atras atenţia următorul lucru: „Nu ma intereseaza daca asternutul e aranjat la linie sau pur si simplu aruncat intr-un colt”. Pot să te invit în oraş? 😆 S-ar putea să ne înţelegem bine 😀

Lasă un răspuns

