Vine Mosul ;)

Si pe aceasta nota…decalata incep povestea interviului de preselectie de acum vreo 3 saptamani. 😀 Tocmai ma uitam peste posturile din urma si pe langa numeroase greseli de tipar am constat ca pana acum n-am scris nimic despre interviu. 😛

Cunoscand verdicul acum ma amuza analiza pe care o faceam pe blogul TeaM’Saga imediat dupa interviu. 🙂

  • Bogdana Butnar a ras. Da, a ras destul de mult. Doar ca inca nu stim daca a ras cu noi…sau de noi. :))” – acum stim ca i-a placut…si nu doar atat. In urma campaniei noastre a gasit un motiv in plus pentru care barbatii mertita o zi a lor. 😉
  • „Stefan Stroe ne-a intampinat cu un zambet calduros pe care l-a mentinut pe tot parcursul prezentarii. O atitudine calma cap-coada care ne-a linistit pe moment, dar din care nu putem deduce mare lucru. :P” – cand nu esti sigur pe ce va iesi inclinatia spre inerpretari filosofice ale celor mai simple reactii este foarte mare.
  • „Alexandra Tanjala a fost cea mai „ermetica”. Nu stim ce a crezut despre campania noastra…..dar ne e si cam frica sa ne gandim la asta. :(” – aici cele scrise la cald raman valabile…mai putin partea cu frica, 😛

In rest imi amintesc ca inainte de interviu eram neobisnuit de stresata. Se tragea de la una dintre ultimele repetitii la care n-am fost deloc multumita de prestatia mea. Asa ca ma lua cu ameteala de fiecare data cand ma sculam de pe scaun si nu imi ardea sa vorbesc cu nimeni – stare foooooaaarte atipica mie.

Inauntru a mers totul foarte ok. La final asteptam tot felul de intrebari din partea juriului mai putin – „Putem respira acum?”. Se pare ca noi nu prea am facut-o. In decursul celor 10 minute am prezentat campania pe fast forward. 🙂

Dar mi-am propus ca prezentarile publice sa le savurez si sa ma bucur de cele 15 minute de fotbal si masini. Deci, pentru prezentarea finala:

– voi respira mai des

– voi vorbi mai rar

– nu ma voi mai plimba pe scena haotic ca anul trecut

Voi completa lista pe masura ce imi amintesc ca prostii as mai putea zice sau face. 😛

Lasă un răspuns

