Plictiseala inspira

Sunt in tren si tocmai am ajuns la Turnu Severin. Am toate conditiile necesare unui postari pe blog: laptop, chef de scris rezultat dintr-o plictiseala crunta. Am si o priza in caz ca mi se termina bateria. Totul mai putin conexiune la Internet. 😀 Asa ca nu-mi ramane decat sa ma prefac ca fac live blogging din Word.

Nu-mi mai place sa merg cu trenul. Nu sunt de vina cele 8 ore de drum, nici murdaria din tren, nici frecventa cu care il folosesc. 😛 Ci trenul in sine. Au fost introduse vagoane noi. Dar ma intreb daca nu le-au gresit destinatia. Nu erau oare pentru tramvai…sau metrou??? Ca pentru un drum de 8 ore nu prea se preteaza. Spatiul este foarte mic si…adio compartimente. Parca ar fi un personal de cursa lunga. Sunt la comun cu tot trenul, iar locul pentru bagaje este limitat.

Carina citeste de zor din Memoriile unei gheise. Acum a constat ca si-a uitat laptele pe locul de unde ne-am mutat (da, da….a luat cu ea lapte la cutie 😛 ) si a plecat sa-l recupereze.

Plictiseala inspira. Pe principul asta imi desfasor eu calatoria. Am inceput sa-mi descopar veleitatile de fotograf si pe cele de brainstormer. 🙂 Am pregatit niste semi/pseudo-idei pentru Dacia care vor lua calea TeaM’Saga imediat ce ajung acasa.

Aud lumea vorbind despre Poli. Joaca cu Steaua acasa? Sau n-am inteles eu clar. Help! De cand cu Dacia mi-am propus sa fiu mai informata in domeniu asta si chiar sa merg pe stadion. Acum mai trebuie doar sa aflu cand sunt meciuri ca atunci cand ma prezint acolo sa nu fie stadionul gol. 🙂

Tocmai trec pe langa niste peisaje splendide cu Dunarea si nu le pot lua cu mine pentru ca am memory cardul full. :(( Dar va las sa va delectati cu restul creatiilor mele. 😛

Close-up Juicy Fruit

Close-up Viva

Close-up biscuite Ulpiu Delight

Iar acum o viziune de ansamblu. 😛

9 gânduri despre “Plictiseala inspira

  1. Andreea – e cacao, e mai….cool :)))
    AudCuloriVadVoci – pofta? Mie mi se pare ca close-upurile alea nici nu arata asa bine 😛
    Lovingvama, pinKISH – inca n-am incercat tgv-ul, dar da…la conditii ma refeream. 🙂

  2. noile trenuri mie personal mi-au placut. am facut acum 1 luna acelasi drum(severin-timisoara) si vreau sa zic ca am fost impresionat. vagoane noi, curatenie, vagon restaurant, per total impresie buna asta in conditiile in care nu am mai mers cu trenul de ani buni.
    si da e misto ca poti sa iti folosesti laptopul mai ales ca scaunele nu sunt asa confortabile sa poti dormi mai ales pe distante din astea…
    p.s. pe la dunare peisajul e fantastic…

  3. e o floricica undeva pe butoanele aparatului care ajuta la close-up uri. Oricum, e un caz fericit, vagonul ala – e mult mai salubru decit mizeriile alea de vagoane maro de la cuseta, unde ti-e frica sa si respiri.

  4. Papitza – sunt curate…asta e un mare plus. 😛 Si pt iun Drum Severin Tm de 3, 4 pre cred ca sunt chiar ok. Dar cand cele 4 ore devin 8…
    Gadjodillo – stiu ca am functie de Macro. Am si folosit-o uneori….dar atunci am uitat de ea. 🙂

Lasă un răspuns

