Din ce in ce mai multi….pitici pe creier :D

Sunt prea obosita acum ca sa iau conferintele in ordine cronologica asa ca voi scrie doar despre momentul meu…marcant. 😀

A fost chiar la inceput. Ca de obicei Dragos facea introducerea pentru prima conferinta si vorbea despre lipsa de interes a tinerilor in ceea ce priveste pe de-o parte politicul, iar pe de alta campaniile de CSR.

Eu (in gluma catre Carina) – Eh…de unde stie ca pe mine nu ma intereseaza? 🙂

Dragos continua – Chiar am citit pe blogul unei participante care s-a plictisit la conferinta despre CSR….

Eu ma impacientez – Vai Carina, eu am scris ca m-am plictisit. Sper ca nu se refera la mine

Carina – Stai calma. Mai multi au scris asta.

Dragos din nou – …si in general latura comerciala atrage mai mult. Dupa cum spunea o participanta care s-a plictisit 2 ore la aceea conferinta…. Apoi a urmat un citat aproximativ din ce scrisese Carina pe blog despre mine: „M-a amuzat Paula care dupa ce 2 ore s-a plans ca se plictiseste s-a intors brusc spre mine si spre Ade: UniCred nu-s aia cu piticii Noi: ba da Paula: Ce draguuut! Trebuia sa fiu mai atenta… ” (referire la prezentarea lui Dan Pascariu de la UniCredit Tiriac Bank)

Uuuuuuuuups…replica mea. indubitabil. 😀 Dupa ce m-am facut mica in scaun (faptul ca eram in penultimul rand a ajutat :P) am inceput sa ma agit si sa le stresez pe fete.

Asta e. Am fost data de gol. Ieri am asteptat in zadar doza de Tuborg de la Shachar Shaine. Cu toate ca la prezentarea sa am fost ochi si urechi n-am primit nimic. 🙂 Si Adela Jansen m-a dezamagit. Al meu Card 10 de la BRD tot gol a ramas cu toate ca am urmarit-o cu cea mai mare atentie. Ce sa mai spun de Adrian Dita de la Vodafone. Nu m-am ales nici macar cu o cartela de 4 dolari. 😛

Serios acum…da, m-am plictisit la un moment dat, dar piticii au fost o gluma, nu vreun criteriu dupa care sa-mi directionez atentia in timpul conferintei.

De fapt am hotarat de la bun inceput ca voi participa la ea pentru ca imi starnea curiozitatea. Altfel sigur nu as fi stat 2 ore „priponita” intr-un loc. Si chiar mi-ar parea rau sa se fi inteles altceva. Vin la conferintele astea cu drag de 3 ani. 🙂

Eh..eu cred ca sunt varianta mai light a spotului acela despre ADHD. :)) Greu stau locului, greu ma opresc din vorbit…si ma agit prea mult din orice. Ca de exemplu acum. 😛

4 gânduri despre “Din ce in ce mai multi….pitici pe creier :D

  1. Stai linistita, Paula. N-am inteles gresit. Insa textul mi-a fost util pentru introducere. Ideea era una singura: poate gresim atunci cand idealizam organizatiile comerciale si le demonizam pe cele politice. Iar daca se intampla asa, nu este pentru ca unele organizatii sunt in sine mai bune, ci pentru ca au si advertising-ul la indemana pentru a influenta.

  2. Simo – faima asta….la prezentarile finale organizez sesiune de acordat autografe. 😛
    Dragos – cred ca cele politice prin natura lor vor fi demonizate oriunde in lume. De exemplu, dupa cum spunea cineva la conferinte, Parlamentul „se bucura” de o cota f mica de incredere cam peste tot in lume.
    o blonda cazuta…pe ganduri – si Einstein n-a vorbit pana la vreo 3, 4 ani….si Naumovici s-a angajat abia la 29 de ani, dar nu prea cred ca ma incadrez in categoria asta. :))

Lasă un răspuns

