Office 2.0

N-ati mai auzit de concept? Va spun eu ce presupune. Sunt in acelasi birou cu Carina. Totusi mai-nainte i-am comentat pe blog. Acum astept sa-mi raspunda, dar cred ca am blocat-o. 😛

Mai comunicam si pe mess uneori. De ce sa ne inghesuim amandoua la acelasi laptop cand exista functia Send file.

P.S. De cand sunt in Bucuresti mi se muradreste parul mai repede. Cred ca ar trebui sa ma plimb prin locuri cu mai multa verdeata. 🙂

Later edit: Carina nu e la calculator si acum imi cere sa-i citesc postul pe care tocmai l-am scris cu voce tare. Deci voi primi commenturi orale. :))

3 gânduri despre “Office 2.0

  1. De fapt te-am rugat sa citesti cu voce tare sa nu mai intru eu pe blog si sa-ti fac trafic. Dar pana la urma am intrat pt. ca nu-s adepta commenturilor orale 😉

  2. E clar, incep sa se manifeste efectele stresului de birou 😀 Cred ca v-ar relaxa o vizita la gradina zoologica unde sa calariti ponei si sa hraniti strutii. LOL.

Lasă un răspuns

