Summitul s-a dus…am venit EU :P

Dupa cum spune statusul meu de vreo 2 zile – atata inghesuiala in Bucuresti, iar acum am mai venit si eu. 😛  Cand intreb lumea ce-i cu traficul asta groaznic primesc invariabil acelasi raspuns – VIDEANU. Nu prea sunt in tema cu „realizarile” lui. Stiu doar despre bordurile supraetajate, dar nici de acelea nu am dat inca. Poate imi spune cineva unde le gasesc. 😛 Sau poate aflu direct de la el pentru ca va veni la conferintele de la Olimpiadele Comunicarii.

Pana atunci incep sa ma obisnuiesc cu naveta din Berceni pana in Universitatii. Ii spun asa pentru ca imi ia cam o ora jumate drumul. 😛 Totusi azi am schimbat abordarea, am luat metroul de la Piata Sudului si a fost muuult mai ok. Alta viata…nici macar n-am avut timp sa ascult toate cele 60 de piese din telefon.  🙂

6 gânduri despre “Summitul s-a dus…am venit EU :P

  1. PS.
    Acum vad ceva interesant: Bogdan Olteanu, Sachar Shaine, Sorana Savu si Psatta (sanatate domnu’ Psatta 😉 probabil vor iesi la pensie de aici. ei sunt prezenti in fiecare an. Si nu e rau. Vorbesc binishor (de Olteanu nu zic nimic).

    Pacat ca nu mai trece si Naumovici pe acolo.
    sa nu uit, succes daca esti in competitie!

  2. Alecs – problema e ca voaims a porfit la maxim de abonamentul pe RATB. De asta initial evitam metroul. :))
    Moflea, Catalin – e si Bucurestiul frumos in felul lui. Cu totul alt fel decat decat Timisoara. Dar e. 🙂
    Teologeanu – mai auzeam la inceput de Big si nu stiam despre ce e vorba. 🙂 Si Olteanu e ok…data trecuta mi-a placut.

Lasă un răspuns

