Cand e finala?

Azi am primit foarte des intrebarea asta. 🙂 Initial savurez ideea ca am ajuns aici..dupa care imi dau seama ca trebuie sa explic ca finala la Olimpiade e ceva mai ampla. Intalnireea cu tutorii, cea cu clientul, prezenari publice si intr-un final premierea.

Dar ma bucur ca sunt multe evenimente. De abia le astept si mi-am propus ca anul acesta sa trag eu la sorti clientul. Sper ca si restul echipei sa fie de acord cu propunerea mea. 🙂

Ei tot zic ca m-as impiedica in drum spre urna. :)) Dar nu cred ca e cazul. Nu e ca si cum m-as duce pe tocuri cui sa-mi ridic Oscarul. 😛

Pana atunci pe TeaM’Saga am deschis sezonul la lepse. Ne-ar placea sa stim cum ar fi abordat membri juriului lipsa de incredere in Politia Romana. Pe langa asta suntem curiosi de punctajul obtinut de celelalte echipe de la advertising asa ca ii invitam in Poiana lui Iocan sa ni-l impartaseasca. 🙂

Lasă un răspuns

