Hospitalitatea romaneasca…priceless

De cateva zile acord mult mai multa atentie ochiului stang decat de obicei. Asta pentru ca ma doareee. 😀 La inceput am crezut ca am tras curent. Apoi ca mi-am tras o palma in somn…tinand cont ca de cateva ori m-am culcat cam nervoasa. 🙂 Dar durerea nu m-a lasat asa ca am mers ieri la oftalmologie sa elucidez misterul. Iar ce urmeaza se incadreaza perfect in capitolul hospitalitatea romaneasca. 😀

Dupa vreo 3 minute in care m-am invartit prin mai multe camere si coridoare pustii (semn bun – n-a avut lumea probleme cu ochii ieri 😛 ) si-a facut aparitia portarul in halat de casa sa ma intrebe pe cine caut. Da, chiar era halat de casa, nu medical. Din acela cu carouri. Arata de parca era proaspat iesit de la dus. 🙂

Intr-un final a chemat asistenta care a raspuns prompt….din celalat capat al holului. Ce a raspuns nimeni n-a inteles, dar ne-a explicat ea cand a venit ca era in brou si incerca sa manance ceva. 😛

Apoi am „rezolvat” rapid. Mi-a zis ca medicul de garda este in operatie si ca probabil acolo va ramane pentru cel putin o ora. Noroc cu mama. E medic si de acasa banuia cam care ar fi problema, iar asistenta i-a confirmat diagnosticul. Ceva infectie. Nu mai stiu denumirea, dar va asigur ca nu ratati nimic.

Si pentru ca imi place sa inteleg ce se intampla…in afara, dar si in interiorul meu 🙂 am intrebat-o pe asistenta:

– Spuneti-mi va rog, de la ce mi se trage problema asta?
– Nu exista o explicatie anume. E ca si cum te-ai intreba de ce iti apare un cos.

Asa ca am ramas fara vreo explicatie. Doar eu, ochiul si durerea careia tot incerc sa-i dau ignore. 😀

Lasă un răspuns

