La masa nu se vorbeste

Titlul il veti intelege mai incolo. 😉 Am fost ieri la concertul Vama din The note. In primul rand ma bucur enorm ca am ajuns. Asta pentru ca astrele mi s-au opus. 😀 Astre = ghereta aia din centru (vizazi de catedrala) care vinde tot felul de burgeri. Am cumparat de acolo un toast de la care….mai bine nu intru in detalii, dar am avut toate probleme pe care le poti avea atunci cand ceva nu-ti cade bine. 😀

Pe la 9 seara eram plina de energie (psihica nu fizica :P) si cu un chef teribil de concert. Doar ca atunci cand ma sculam in picioare se invartea camera cu mine. Pana la urma am aplicat cu succes principiul mind over matter si am plecat. 🙂

Si a fost super! Dupa primele 3 piese nu mai aveam nimic. Apoi m-a salvat Alina cu o o pastila de calciu efervescent. 🙂 A fost cel mai amplu concert Vama la care am ajuns pana acum. A tinut vreo 2 ore si au cantat majoritatea pieselor de pe noul album, inclusiv Pe sarma (splendid clipul, dar si mai frumos sa auzi piesa live) si Dumnezeu nu apare la stiri – preferata mea. Uff, nu neaparat preferata ca ma mai multe piese cu statutul asta, dar pur si simplu cu un mesaj aparte.

Iar acum despre mese si oameni. Daca cineva care se regaseste in urmatoarea descriere ajunge pe aici chiar as fi curioasa de explicatie. Cum poti sa vii la un asemenea concert si sa stai inexpresiv cap-coada la masutza cu lumanare??? Parca ar fi rulat Teleenciclopedia acolo in fatza si nu un concert Vama. 😀 Si banuiesc ca nu stateau asa ca sa se odineasca. Ne putem odihini in pace si in alte locuri. :))

Deci pana imi explica cineva fenomenul eu nu pot decat sa-l introduc la categoria fitze. Si culmea, eu nu prea ies prin cluburi, deci nu ma simt in psotura de a da lectii. Dar daca totusi ies nu mi s-ar parea normal sa ma comport ca un tablou de la Luvru si sa stau ore in sir „agatzata” de o masa. 😛

Dupa cum spunea una dintre noile piese:

E plin de fete ooooh
Cu „fake”-uri de la Louis Vuitton
E plin de fete ooooh
Colagen si silicon
E plin de fete ooooh
Cu sufletul vandut la mall
E plin de fete ooooh
Cu bancomat in dormitor

Sunt curioasa cum va fi joi in Heaven Studio…

Later edit: E buna si banda NATO la ceva. Fara ea n-ar fi ajuns ieri sa ne cante. 😛 Mai multe detalii la Tudor.

8 gânduri despre “La masa nu se vorbeste

  1. Mda. Cred ca atunci cind mai mergi in vreun club, inainte trebuiesc inchise toate chisocurile si gheretele de pe traseu sau speriati cu puscaria sa nu iti vinda NIMIC 😀

    Ala cred ca a vrut sa te saboteze intentionat si ti-a vindut ceva expirat. 😛

  2. Nu stiu daca se observa dar..mi se pare mie sau suntem fericiti sa facem comparatii intre persoanele noastre si „mediul inconjurator”.. in sensul de a cauta de fiecare data portrete negativiste pentru a ne dovedi noua ca suntem mai buni si mai morali sau pur si simplu pentru a a vea un motiv de a povesti ceva.
    Si nu-i asa?.. povestirile cele mai zemoase sunt cele care reflecta atitudinile altora pentru ca deh un blog trebuie umplut si poate il folosim ca motivatie/scuza a sufletului nostru ce tinde mai degraba sa caute si sa se amuze de partea negativa a unei intamplari decat sa vada adevaratul mers al lucrurilor.
    Concluzie gen „pe dupa blocuri”:
    – am mers in locul X unde canta formatia Y, am mancat o mancare proasta, am vazut niste prosti la o masa..ce distractie..

    Probabil ar trebui putin redirectionata intentia fiecaruia din noi de a avea curajul sa vada mai mult lucruri pozitive.
    „Infratirea” bloggerilor nu inseamna automat un joc comun in care ne sustinem fiecare regulile si parerile glumind despre realitati deja stiute.
    Acestea fiind spunse as avea o intrebare: La urma urmei..de ce vrei neaparat un blog?

    P.S Nimic personal cu bloggerul ..nici macar nu ne cunoastem

  3. Bogdan – deocamdata nu cred ca sunt asa importanta incat lumea sa realizeze conspiratii improtriva mea :))
    Anonim – vreau un blog tocmai pentru a avea un loc unde sa-mi exprim opiniile in public pt e avea cu cine le dezbate…ca si in cazul de fata. 😛 Daca vei arunca o privire de ansamblu asupra blogului ai sa vezi ca de obicei nu selectez lucruri negative pentru a avea „lemne pentru foc”. Acum am simtit nevoia sa scriu pt ca pur si simplu nu reusesc sa inteleg atitudinea oamenilor despre care vorbesc in post. Si nu glumeam acolo…chiar sunr curioasa de motive si mi-ar placea ca cineva care se regaseste in descriere sa-mi dea o explicatie. 🙂

  4. Eu sunt curios de curiozitatea ta. Nu inteleg de ce daca doi (whatever number) oameni stau la o masa undeva unde se danseaza can-can(whatever dance) sa se canta un whatever song..de ce trebuie cineva sa isi puna atatea intrebari incat sa ajunga sa isi deschida si un blog pe tema asta.
    Si mai ales..curiozitatea mea se incumeta sa se mire de ce anume se va intampla sau schimba daca ti-ai gasi un raspuns..sau mai ales daca tu deja ai raspunsul desi precis NU esti sigura daca te chiar intereseaza.
    Deci oricum ma mir , tot nu gasesc rostul acestui capitol in blogul tau. 🙂

  5. Pai blogul meu nu a fost deschis pe tema asta…a comportamentului oamenilor la concerte. 🙂 Cat ca din anumite motive si contexte incep sa-l studiez tot mai atent mai nou. 😛
    Rostul nu gasesti pentru ca….nu exista. Cel putin din exterior. Mie imi faca placere sa scriu despre impresii, pareri….sa ma „descarc” in scris. Nici nu ma astept ca ce scriu aici sa aiba relevamnta pt toate blogosfera. De fapt, cred ca ar fi si ceva in neregula daca ar avea. 😛

Lasă un răspuns

