Ce bine ca n-am pisica

Totusi eu de multe ori am exact starea acelei pisici (mai putin mieunatul) si fara sa beau Prigat. 🙂

Imi place coerenta comunicarii lor. Acelasi atribut unic – energia cu o executia cat se poate de graitoare. Iar strict din punctul de vedere al consumatorului de suc si televizune….ma bucur ca nu incearca sa-mi explice cum la ei voi gasi mai multa pulpa de fructe. 🙂

Mesaj pentru cei care fac asta: daca vreau multa pulpa probabil voi apela la fructul original. Dar spuneti-mi ca ati introdus si coaja sau cotorul. Poate asa ma convingeti. 😛

2 gânduri despre “Ce bine ca n-am pisica

Lasă un răspuns

