Vreau in finala!!!

Luati-ma si pe mine pentru ca imi doresc mult de tot!!!!!! Ok…stiu ca asta nu e tocmai „argumentul” la care se asteapta membrii juriului de la Olimpiade. Campania pentru politie speram totusi sa fie un argument mai bun. 😛

Dar de unde atata avant? Tocmai am primit un mail din partea organizatorilor Olimpiadelor. Ne atrag atentia sa nu trimtem formularul de inscriere in ultimul moment…anul asta musca NU va mai fi pe caciula noastra, vom fi mai prompte. 😉 Dar, motivul pentru care sunt brusc asa entuziasmata – au fost anuntati clientii pentru proba de Advertising. Iata-i:

Tuborg Romania, Coca-Cola, Sprite, BRD Groupe Societe Generale, Realitatea TV, Dacia Groupe Renault, Vodafone Romania, ABN AMRO Bank, Danone, Nestle, The Money Channel, BIZ, Campaign

Muuulte dintre brandurile din lista asta imi sunt foarte dragi:

Realitatea – nu stiu cine se ocupa de partea de copywriting de la ei, dar FELICITARI! Ultima „replica” graitoare din spoturile lor: „Taxele au devenit o moda iar tu ai devenit manechin.”

The Money Channel – aici „drag” poate nu e cuvantul potrivit, dar m-au cucerit cu afacereza. 🙂 Totusi traiesc un paradox: cu toate ca inteleg mai toti termenii folositi in spoturi (i-am tot intalnit in diverse proiecte), cand dau pe Money Channel mereu nimeresc un nenea serios, un grafic si mai serios si o discutie despre bursa care nu-mi spune mare lucru. :)) Totusi Money Channel are un colt si pentru mine – ieri am nimerit o amisiune pe limba mea, adica despre advertising. 🙂

Campaign – din revista asta am invatat primele lucruri despre advertising si PR. De aici am inteles cel mai bine ce inseamna aceasta industrie, care sunt agentiile de pe piata, marile nume din domeniu sau care e treaba cu strategia si creatia. 🙂 Iar cand eram in anul I Campaign sa gasea foarte greu in Timsoara. Era o adevarata goana dupa revista. 😛 Totusi in ultimele luni n-am mai citit-o. 😦 Dar acum ca am inceput sa scriu…mi se face dor.

Iar unul dintre brandurile din lista este aspirant la statutul de lovemark. Prietenii stiu care…si de ce. 😉 Nu ma pot abtine – biiing baaang.

Later editEu ma retrag din concurs! Campania de promovare are un concept creativ sadic prin care se urmareste specularea punctelor mele slabe. Mai intai Macarena, acum bucatarisitul??? :))

10 gânduri despre “Vreau in finala!!!

  1. Cand am vazut ca Sprite e printre clienti m-am gandit la tine, sa stii! 😛
    Daca ajungem cu totii in finala si ne cade noua Sprite ca si client… il cedam in favoarea voastra. 😛

  2. Carina – de baut vrei…nu te mai ascunde. 😉
    Mihai – ma bucur ca iti place blogul, dar un loc mai potrivit sa ma intrebi ce mai fac ar fi mailul sau messul. 😛
    Simona – ok, sa nu uiti de promisiune. 🙂 Mai trebuie sa aranjam asta si organizatorii, dar sper ca-mi vor intelege ei pasiunea. :))

  3. Urla mai tare Paulo, poate te aude cineva. Dar atunci iti cauti alta echipa, disperare ce esti 🙂
    Da, era fain sa fie si Bergenbier… sintagma prietenii stiu de ce isi capata sens… asa ai folosit-o decontextualizat.
    In ceea ce priveste campania eu zic ca nu extragi bine mesajul… Punctele tale slabe ar trebui sa devina cele puternice. 😀

  4. Cine nu vrea !? Eu vreau chiar mai mult de atât…Ce cred ca iţi poţi da seama şi singură 😉 Spor la treabă, dacă nu cumva nu aţi terminat proiectul deja. Sper să ne vedem în finală şi chiar mai mult de atât…(sper că te gândeşti la ce mă gândesc şi eu.) – o medalie-

Lasă un răspuns

