NU ma dau in vant dupa cumparaturi!

Eu am o problema personala cu Adam si Eva. Si cand zic personala nu ma refer la pacatul stramosesc care e problema intregii omeniri. Ei sunt cei care au creat premisele pentru…shopping! Haine, apoi accesorii, apoi piatza…ca n-a fost ok in Gradina Edenului cu totul la liber. 😀

Cu alte cuvinte (ceva mai laice) constat ca sunt cam….atipica. 😛 Nu-mi prea face placere shoppingul si nu reusesc sa vad cum asa ceva poate fi relaxant sau chiar bun pentru tratarea depresiilor…so I heard. 😛 Cand intru intr-un magazin imi place sa merg direct la tinta. Nu ma refer aici la respectarea unei liste de cumparaturi, nu sunt suficient de organizata pentru a intocmi asa ceva. 🙂 Totusi, cand intru intr-un magazin, stiu in mare ce caut si nu sunt dispusa sa aloc ore in sir cautarii sau sa o prelungesc nejustificat.

Cel mai frustrant e cu hainele. Una e sa-mi propun sa cumpar 2 castraveti si-o ceapa si alta e cu o bluza si 2 blugi unde mai intervin factorii model, culoare, croi, material. 😛 Visul meu e ca cineva cu exact aceleasi preferinte ca mine sa faca shoppingul in locul meu si sa-mi livreze hainele o data pe luna la domiciliu. 🙂

Ah…postul asta a fost generat de blugi. In general gasesc fff greu modele care sa mi se potriveasca. Nu vad nimica deosebit la mine. Nu sunt eu nici slaba, nici grasa, but enough about my body. 😛 Ideea e ca sunt croita dupa alt tipar decat 95% dintre blugii din comert. :))

Astazi m-am pregatit psihic pentru o sesiune de cumparaturi si am avut grija sa-mi cumpar 3 perechi! In felul asta sper sa nu mai trebuiasca sa-mi caut pana la toamna. 😀

P.S. Am status „Mi-am gasit blugi!!! Jesus loves me :))” deci multa lume ma abordeaza pe tema asta. Iar cand spun de 3 perechi mai toti ma intreaba daca mi-am luat de 3 ori acelasi model. :)) Nu oameni buni, nu sunt asa disperata….inca. 😀

4 gânduri despre “NU ma dau in vant dupa cumparaturi!

  1. bv paula ai facut o alegere cat se poate de buna…ai vaz k te am felicitat si p mess, pt asta…:Pdar sa stii k ai dreptate….sa ti cumperi mai multe perechi..de pantaloni te scuteste de f multe drumuri;)

  2. Cand gasesti acea persoana care sa faca shopping pentru tine, te rog sa o trimiti si la mine pentru ca urasc sa caut haine si sa le probez… mi se pare timp pierdut si neuronii mei fac scandal ca se dezhidrateaza

  3. Miha – totusi mai trebuie sa fac alte drumuri….pt bluze de data asta. 😀
    Aikisan – se uzeaza in 6 luni…mai ales moral. Adica ma plictisesc de ei. 🙂
    Ana – ieri de la atata probat de blugi m-au luat ameteala…la propriu. A trebuit sa mananc ceva dulce sa-mi revin. 😀

Lasă un răspuns

