Going nuts!

Ma asez la masa sa-mi pregatesc cina. Imi fura privirea un pachet mare galben-verzui. Citesc textul de pe ambalaj: Sare idioata. What??? La o analiza mai atenta imi dau seama ca e vorba de sare IODATA.

I definitely need some sleep. 😀

9 gânduri despre “Going nuts!

  1. Deja ma simt mai bine sa aflu ca mai exista cineva care citeste asa. Hi hi…
    Deci nu cred ca lipsa de somn e problema…

  2. Ana – daca ar avea produsele astfel de nume poate as merge si eu la cumparaturi cu mai mare tragere de inima. 🙂
    Ade – de unde stii ca n-am? 😛
    Raluca – daca nu lipsa de somn atunci ce? Hmm..maybe I don’t wanna know the answer. :))

  3. Nu doar tu ti-ai luat teapa asta. Aseara eram in cora cu prietena mea si era un pachet de nu stiu ce … si citesc eu…. Vibrator… ma uit, ma uit din nou… nu-mi venea a crede… si cand m-am apropiat: FIBROTOR!

  4. Cred ca sunt numite „acte ratate” de catre psihologi. SI sunt destul de interesante pentru o analiza 🙂 Asta ca tot vorbeai intr-un post anterior de psiholog ( btw ..la psihanaliza este canapeaua nu la psiholog sau psihoterapeut ) .

  5. Cosmin – e o mica problema. N-am idee ce inseamna „fibrotor”. 😛
    Madalin Matica – nu stiam. Inseamna ca psihanalistul e de mine. Daca tot stau mult timp acolo vreau sa-l petrec cat mai comod. :))

Lasă un răspuns

