Twitter….parerea mea

carina Sava: ai twitter?
Paula Ionescu: nu
Paula Ionescu: c sa fac cu el?
carina Sava: nush
carina Sava: pe mine ma distreaza
Paula Ionescu: am hi5, am blog, am mess..nu-mi sunt acoperite toate nevoile asa?

Totusi am licenta pe comunicare online…mai exact comunicare virala. Deci poate ar trebui sa arunc un ochi peste actiunea de pe Twitter. 😛  So…merita sa intru? Ah…si daca vreau sa ies e usor de anulat contul? Nu vreau sa patesc ca nenea asta de la AOL. :))

5 gânduri despre “Twitter….parerea mea

  1. Mie-mi place Twitter pentru ca pot scrie oricand, de oriunde cand simt nevoia. 🙂 E mai tare ca un status de mess pentru ca e „portabil”. (Comment duplicat)

  2. Pingback: M-am apucat de nano-blogging « Yuca’s

Lasă un răspuns

