That’s the….spirit

Opt seara. Seminar de Filosofia Comunicarii. Proful se lasa asteptat. Dar il inlocuieste Carina cu succes. :)) Incepe sa citeasca cu voce tare din foile pentru seminar:”…bla bla bla…cultura pluteste…bla bla” Din text extragem cu totii esenta – CULTURA E FLOTANTA.

Apare proful….with the milion dollar question: „De ce ati dat voi la Comunicare?” Pai intrebarea asta o primeam in anul I. Acu nu mai stim. 😛

Apoi toti am inceput sa ne plangem de sistem.

Eu: Parca am fi la psiholog aici. Tot ne plangem la prof…

Corina: Vreau sa ma pun pe spate.

Eu: Ce-ti veni?

Corina: Pai asa se sta la psiholog, nu? :))

Intre timp incepe proful sa vorbeasca despre (atentie, urmeaza „cuvinte grele” :P) hermeneutica. Ce credem noi….comunicarea e mai aproape de psihologie sau de filosofie? Ii zic ca la ora aia o simt mai aproape de psihologie. Intreaba de ce. N-am argumente…ma stramb. :))

Apoi aminteste ceva de entropie. Nu mai am chef de seminar, deci concluzionez rapid – conform celei de-a 2-a legi a termodinamicii entrpopia intr-un sistem inchis nu poaste decat sa creasca….SO WE’RE DOOMED. 😀

Sa nu-mi cereti comportament mai inteligent dupa 8 ore de stat la scoala. Ok…am tinut eu sa-mi inghesui toate seminariile intr-o zi ca sa scap. N-a fost o experienta placuta…si nici n-am reusit sa le inghesui pe toate. Mai am maine unul. 😀

P.S. Cicula ceva ZVONURI cum ca licenta costa 10 milioane. Nu una gata facuta, ci taxa pentru a ma putea prezenta in fatza comisiei cu cea scrisa de mine. Mda…mai bine imi iau un iPod de banii astia. Just kidding……de telefon nou am mai mare nevoie. 🙂

3 gânduri despre “That’s the….spirit

  1. Andrei – ii transmit si asta profului data viitoare…daca va exista o data viitoare pt prezenta mea la seminarul asta. 🙂
    Carina – n-ai zis…dar asa suna din exterior. 😛

Lasă un răspuns

