Oglinda oglinjoara

In lipsa unui glob de cristal sau a unei oglijoare careia sa-i pun intrebari e bun si Winampul. Asta crede Richie. 😛 Cu alte cuvinte:

1.Put your music player on shuffle.
2.Press forward for each question.
3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4.Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
5.Tag 5 people.

1.Cum te simti azi?
Garez (Serdar Ortac) – nu inteleg titlul. E in limba turca. 😛 Dar merge..nu stiu cum ma simt azi. Am o stare neutra. 😀
2.Vei ajunge departe in viata?
Departe de tine (Sistem) – nah…voi ajunge departe de cineva. Dar de cine??? I wanna konw!
3.Cum te vad prietenii tai?
Manahsiksa – din nou, nu stiu ce inseamna. De data asta e o piesa indiana. 😛 Puneti voi in commenturi cum ma vedeti…sau nu. :))
4.Te vei casatori vreodata?
Back in the picture (The Rasmus) – sa inteleg ca voi avea multe poze de la nunta? 😛
5.Care e tema preferata a celui mai bun prieten?
Zombie (The Cranberries) – eu nu pricep prea bine la ce se refera intrebarea asta. 😀 Cine intelege intrebarea sau se regaseste in raspuns…sa ma anunte.
6.Care e povestea vietii tale?
Perfect Christmas (S Club7) – bine ca macar Craciunul e perfect. 🙂
7.Cum era in liceu?
My love (Justin Timberlake) – cum sa nu, toti cei 4 ani a plutit iubirea si armonia in aer. :))
8.Cum poti avansa in viata?
The sweet escape (Gwen Stefani) – sa inteleg ca nu trebuie sa avansez, ci sa evadez. Pai…eu demult vreau sa ajung in Africa de Sud, dar nu m-a dus nimeni. 😛
9.Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
This side of me (Savage Garden) – se pare ca nici macar Winampul nu vrea sa-mi dezvaluie exact ce e bun la ei. :))
10.Ce se preconizeaza pentru weekend?
Soul Survivor (Young Jeezy feat. Akon) – weekendul e pe terminate si observ ca restul lumii e inca cat se poate de vie. 😛
11.Ce cantec te descrie cel mai bine?
El amor nunca fallara (RBD) – aici m-am suparat pe Winamp. 😀 Da, ma uitam la Rebelde si mi-a placut. 😛 Dar nu gandesc eu asa telenovelistic.
12.Dar pe bunicii tai?
Fuego (iarasi RBD) – asta se potriveste pentru bunica-mea. Cand isi propune poate sa sufle foc pe nari si sa fie foarte rea de gura. 😀 Bunicul in shimb…desi oltean stabilit in Banat se comporta ca un ardelean autentic. E cea mai calma persoana din familie.
13.Cum iti merge in viata?
Say Goodbye (Chris Brown) – mai sus mi-a iesit Departe de tine, acum asta. Oare incearca Winampul sa-mi spuna ceva…?
14.Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Gone daddy gone (Gnarls Barkley) – de unde a rasarit piesa asta? :O Nu stiam ca o am. In fine…e destul de ritmata, deci ok pentru dat coltzul. 😛
15.Cum te vede restul lumii?
Ridin’ dirty (Chamillionare) – bine ca de aici aflu. N-ati avut curaj sa-mi spuneti in fatza. :))
16.Vei avea o viata fericita?

This ain’t a scene, it’s an arms race (Fall Out Boy) – sa inteleg ca va fi destul de zbuciumata.
17.Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Piece of me (Britney Spears) – stiu ca toti ma vreti. :)) Ah….sau ma vad ca pe Britney? Sper ca nu. Anunt pe aceasta cale ca nici macar tigari nu fumez. 😛
18.Sunt persoane care te doresc in secret?
Betia (Vama) – deci sunt persoana care ma doresc….la betie? 🙂
19.Cum sa ma fericesc singur?
The one I love (The Rasmus) – pai daca ma vrea doar la betie atunci cum sa ma fericesc? :)))
20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
L.O.V.E. (Ashlee Simpson) – Okkk…I got the message! 🙂 Cred ca daca testul asta ar mai avea inca 20 de intrebari mi-ar aparea toate piesele din computer cu iubire in titlu. 😛

Leapsa merge mai departe la: Veverita, Dragos, Lovingvama, ACVV si Saturnianul.

13 gânduri despre “Oglinda oglinjoara

  1. Pingback: Winamp tag | lovingvama

  2. Pingback: Tag Cu Winamap

  3. Ametzitul – mai stii. Habar n-am ce vrea sa zica…but it must mean something pt ca eu nu prea cred in coincidente. 😛
    Richie – nici Winampul nu ma cunoaste chiar atat de bine. 😀

  4. Pingback: Lepse… |

Lasă un răspuns

