Status quo

Richie tine sa-si bage nasul in lista mea de mess si sa-mi afle statusurile. 😛 Cu alte cuvinte, am primit o leapsa – sa scriu despre cele mai frumoase statusuri pe care le-am intalnit de-a luuuuungul timpului petrecut pe mess si despre cele mai interesante pe care le-am avut eu.

Din start am dat de o problema. Sunt convinsa ca in ultimele luni am intalnit multe statusuri super doar ca….LE-AM UITAT. 😀 Asa ca pentru a le redescoperi am stat o zi cu statusul „Pls, puneti-va cel mai spectaculos status de care sunteti capabili…ofer recompensa 😉„.

Asa au mai rasarit unele, pe altele mi le-am amintit eu…so here goes:

  • Seful meu a fost violat! (autor – cineva din lista cu care nu vorbesc mai deloc deci ar fi cazul sa-l sterg 😛 ) Avea si multe smileyuri statusul….deci nu toate violurile sunt triste. :))
  • Sunt fratele lui george vagabondu si am facut schimb de liste (autorul a primit deja ignore…iar Vagabondu e omul din postul despre listaci 😀 ) Bine ca ti-ai pus la status „declaratia de principii” sa nu te mai intrebe lumea de unde ai idul.

  • Free your dick, and your mind will follow (autorul a tinut sa-si pastreze anonimatul). Din motive…obiective nu pot verifica veridicitatea acestui status….dar suna bine. 🙂

  • Asa e in sesiune, nu e timp pentru nimic, nici macar pentru sesiune (Mihai) – intr-adevar , cu greu gaseam loc in agenda pentru invatat…chiar daca restul agendei implica privitul pe pereti sau pe balcon la trecatori. :))

  • Vreau un copil (Carina) – dupa ce a stat cateva zile cu statusul asta Carina era SURPRINSA ca se trezeste cu oferte indecente. :)) De copil avea nevoie pentru niste poze…dar pana si pe mine, care stiam despre ce e vorba, m-a ducea cu gandul la….altceva. 😉

  • Viata e un joc de kaka…dar macar are grafica buna (Claudia – o colega) – o putem contrazice? 😛 Mai rau e atunci cand cade sistemul de operare…you now what I mean. 😀

De statusurile mele nici nu mai scriu. Nu stiu de ce m-am intins atata cu postul asta. Poate nu trebuia sa comentez chiar fiecare status. 😀 Ah..mi-am amintit totusi unul frumos pe care l-am avut: „A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song„. Vedeti…de asta scriu eu pe blog. 😛

Later edit – mi-a scapat esenta, am uitat sa dau leapsa mai departe. Deci, ea merge la: Ade, Iulia, Roxx, Alex, Dan, Harlotha si Ciupercutza.

10 gânduri despre “Status quo

  1. Apropo de „free your dick and your mind will follow” – eu citisem „click” initial 😀 (dupa cum vedeti, mie nu-mi sta mintea la prostii!) asa ca as mai propune un status: „press click and your mind will follow” (eventual un link spre blog)

  2. Hmmm … o sa imi urmaresc lista zilele astea sa vad daca apare vreun status interesant … momentan am numai „busy”, „working”, „stepped out” si …idle 🙂

  3. Hm… ai cenzurat statusurile extrem de penibilem sau chiar esti norocoasa si nu ai parte de asa ceva?

    De lene sa dau ignore, am strans tot felul de specimene ciudate in lista, iar statusurile sunt pe masura 🙂

  4. Apik – faina ideea de banner…dar poate unii chiar nu-si doresc ca mintea sa-i urmeze. 😛
    Ciupercutza – provoaca-i si tu pe oameni sa fie mai creativi. 😉
    Bloodie – si la mine mai apar specimene, dar le sterg cat se poate de repede. In schimb primesc uneori massuri cretine gen…cine vine cu mine sa ma imbat. 😀
    Roxana – astept colectia ta de statusuri. 🙂

  5. @Paula: te-ai mai procopsit cu una de la mine.
    @Carina: cand ai vrut un copil, ca eu n-am vazut nimic. Si la SdC ai tacut din gura. Vrei sa ne spui ceva?

  6. Richie, in perioada in care voiam copil m-am pus pe invisible pentru unii din lista 😉 Iar pana la Sdc rezolvasem problema 😉

    Maniche, eu n-am zis nmimic de copil MIC 😛

Lasă un răspuns

