Spune pe bune

Da….despre Sprite era vorba in postul anterior. M-am indragostit brusc de campania si abordarea lor…straight in your face. 🙂

Spotul asta e aer proaspat printre celelalte reclame care ne prezinta Salavatorul in „pielea” produsului lor. 😀 Intotdeauna el te va ajuta sa treci peste orice criza existentiala (si daca nu e criza asa o va face sa para), va face sa te iubeasca copilul, mama, bunicul si in general tot arborele genealogic. Cu ajutorul produsului iti vor cadea la picioare precum mustele fetele sau baietii. (hmm…parca alta era expresia cu mustele….nu mai stiu la ora asta 🙂 ).

Sprite iti spune pe bune ca si la modul foarte ironic ca nu promite nimic. Probabil multe s-au mai scris despre comunicarea lor, dar mi se pare super ideea de a specula saturatia reclamelor de anumite mesaje standard si de a le face sa lucreze pentru produs conturand brandul cum nu se poate mai bine.

Ne-au amintit ca premiile mici sunt naspa, ca la promotii castiga cine nu trebuie si ca Sprite nu ne salveaza. What next? Ar putea sa ne spuna ca Sprite nu previne cele 3 semne ale imbatranirii. Sau mai direct, ca Sprite nici nu e gandit ca sa tina de sete….doar e suc nu apa plata. Imi si imaginez un spot cu un vreun beduin prin desert dandu-se de ceasul mortii pentru ca a luat doar Sprite la el. :))

P.S. Judecand dupa remixuri Oda curajului a avut mare succes.;)

Oda populara

Oda hip-hop

Oda reggae

11 gânduri despre “Spune pe bune

  1. Ca Sprite nu e gandit sa tina de sete nu au cum sa zica. Daca nu ma insel pana si campania Spune pe bune se trage tot din „Sprite potoleste setea”… Adica, nu te astepta de la Sprite sa te salveze sau sa-ti oblojeasca ranile. Sprite doar potoleste setea 😀

  2. Carina – nu potoleste setea…stiu eu. 😛 Dar nici eu nu ma astept sa zica asta prea curand.
    Richie – pe mine ma amuza la culma oda populara. :))

  3. Numai apa plata potoleste setea 😉 Am mai zis eu.

    Dar oricum nu or sa zica asta nici curand nici mai tarziu 😛 Ar insemna sa se contrazica singuri si din ce campanii au derulat pana acum iti dai seama ca nu vor face asta 😉

  4. Mie toate campaniile Sprite mi s-au parut aiurea …
    Dar evident Sprite se adreseaza pustanilor care vor sa fie cool, deci in nici un caz mie.

    O broscuta vopsita frumos, un tricou gigant si premii de acest gen sunt total inutile … dar sunt cool.

    Concluzia e ca Sprite-ul are campanii inutile dar la moda. Asta cu cantecelul este mai jalnica decat restul … parerea mea.

  5. Cred ca ei nu cauta sa fie utili, ci sa transmita un mesaj, sa pozitioneze produsul si sa-l asociezw cu sinceritatea. Asta fiind scopul…mijlocul imi polace f mult. 🙂

  6. Pingback: Vreau in finala!!! « Yuca’s

Lasă un răspuns

