Listaci

Poate va amintiti de ei de la referendumul pentru uninominale, dar eu ma voi referi aici la alta specie de listaci. 😀 Sunt aceia pentru care lungimea conteaza….ma refer la lungimea listei de mess. 😛 Iar pentru alungirea ei sunt dispusi sa recurca la tot felul de metode, cea mai populara fiind schimbul de liste intre amici.

„Directorul Yahoo a hotarat ca te plateste cu 10$ pentru fiecare ID adaugat. Daca nu faci 100$ pana la sfarsitul saptamanii te da afara de pe mess, din mail si s-a inteles cu Google sa nu te lase nici ei sa intri.” Circula cumva vreun mass ca acesta si nu stiu eu?? 😀 Pentru ca altfel nu-mi explic comportamentul unor astfel de specimene:

Copiluminune4U: ceuo

Copiluminune4U: ce faci pissy

Copiluminune4U: ??

Paula Ionescu: ne cunoastem??

Paula Ionescu: cine esti?

Copiluminune4U: nu

Copiluminune4U: un baiat

Paula Ionescu: de unde ai idul meu?

Copiluminune4U: nu mai tin minte

Copiluminune4U: sigur

Copiluminune4U: de unde esti

Copiluminune4U: ??

Paula Ionescu: tm

Paula Ionescu: cum adik nu mai tii minte?

Paula Ionescu: dk acum m-ai adaugat

Copiluminune4U: da da lam gasit in tel

Copiluminune4U: il am mai de mult

Copiluminune4U: dami niste poze

Copiluminune4U: te rog

Paula Ionescu: de ce sa-ti dau poze?…habar n-am cine esti si cum ai ajuns sa ai idul meu

Copiluminune4U: na bine si u acuma

Copiluminune4U: dami te rog

Paula Ionescu: nu

Conversatia e autentica. Am modificat doar numele interlocutorului pentru a nu-l face mai popular decat probabil deja este printe „pissy” lui. :))

P.S. Ma refer la cei carora numele fictiv li s-ar potrivi de minune. Oamenii care m-au adaugat pe mess de pe blog si cu care vorbesc ok nu trebuie sa se simta. 😛 Hmm, poate ar trebui sa lansez massul ala. Sunt curioasa cat de departe ar ajunge. 🙂

9 gânduri despre “Listaci

  1. Ti-am mai zis: dai ignore si gata…ce tot atat ;))
    Oricum, tare partea cu „Oamenii care m-au adaugat pe mess de pe blog si cu care vorbesc ok nu trebuie sa se simta.” ;))

  2. Ignore a fost prietenul meu in urma cu cateva luni, pentru a scapa de vreo 3 persoane care nu faceau altceva decat sa imi trimita mass-uri. Si ce ma oftica cel mai mult e faptul ca primesc de la aceeasi persoana de 5 ori ACELASI mass (la interval de cateva luni intre ele). Off… lume fara ocupatie!
    Extra: pana acum un an-doi dadeam accept aproape oricui, desi erau slabe sansele sa am ceva vreodata de impartit cu persoana respectiva. Dupa vreo 2 ture de curatenie prin lista de mess, am ajuns la concluzia ca e cel mai ok sa le dau intai reject, dar sa ii las sa imi poata scrie in caz ca ar avea ceva interesant de impartasit. Daca nu ziceau nimic de acest gen, la revedere si ignore. Cred ca lista mea de ignore e cam plina… iar la un momentdat nu mai puteam chiar sa dau ignore :)))

  3. Pingback: Status quo « Yuca’s

Lasă un răspuns

