Fruncea

Am aflat de la Richie ca revista Capital a realizat topul celor 50 de orase in care sa locuiesti. Nu am raspuns la problema filosofica ce tocmai mi-a trecut prin minte – am dreptul sa fiu mandra ca locuiesc intr-un anume oras daca pur si simpu aici m-am nascut?…ceea ce nu implica vreun merit personal. 😛 Dar pana il voi gasi sunt fff mandra de Timisoara care a iesit pe locul I. 🙂

Mi-e drag orasul, iar cand merg prin alte locruri simt ca e alt spirit, alti oameni, altfel… Iar ideea ca anul viitor pe vremea asta s-ar putea sa fiu in Bucuresti parca ma face sa-mi fie dor de Timisoara inainte de a fi plecat.

Apropo de Bucuresti, el nu a fost inclus in top din motive lesne de inteles (ar fi avut din start un avantaj mare fiind capitala). Daca i s-ar fi aplicat si lui crieriile folosite ar fi iesit pe locul I, dar nu la foarte mare distanta de primele 2 clasate: Timisoara si Constanta.

Surpriza topului a fost pentru mine Lugojul clasat pe locul 11. Nu ma asteptam sa-l vad asa sus, dar ma bucur mult. Este un oras mic si cochet…si este orasul copilariei mele. 🙂

12 gânduri despre “Fruncea

  1. really? 🙂
    pentru un satuc, si eu cred ca locul 11 e foarte bun…anyway, e un oras linistit daca nu ai masina si, astfel, nu realizezi cati biciclisti tembeli se plimba pe strazile lui…:) (pana si carcotasii, dupa ce au trecut prin Lugoj au comentat pe seama numarullui mare de biciclisti…asta ca sa nu se creada ca aberez cumva:D)

    anyway, si eu sunt mandru cu Timisoara, desi nu m-am nascut aici, dar avand in vedere ca de mai bine de 4 ani ii cutreier strazile…:P

  2. sunt putin peste 200 de orase in Romania, din ce imi aduc eu aminte de la geografie…:)

    Paula, nu mai are niciun farmec…deja traficul e din ce in ce mai aglomerat, si asta in fiecare zi a saptamanii (nu doar martea si vinerea cum era pana nu demult [asa-zise zile de piata inainte, pentru cine se-ntreaba:)]), iar ‘taranii’ cu bicicletele lor nu fac decat sa complice si mai tare lucrurile. eu as interzice sportul asta in timpul saptamanii, i-as lasa sa se plimbe doar sambata si duminica 😀 si macar stiu ca nu sunt singurul care isi doreste asta…..dar na, hai sa o las mai usor cu offtopic-ul:)

  3. Las’ ca e un offtopic frumos. Am amitesc f bine de zilele de piata…si de cum ma lua bunica dupa ea la cumparaturi. 😛 Eu zic ca mai bine ar interzice masinile. Din ce stiu sunt ceva orase prin Europa care aplica strategia asta….doar biciclete. 🙂

  4. @Ade – Daca ai planuri de astea eu zic sa-ti iei direct motocicleta. 😀
    @Simo – Probabil si pt mine Tm ar fi fost pe primul loc oricum….indiferent de ce zice Capital. 🙂

  5. 😀 Eu am ajuns la concluzia aia din deductii!

    Dar ma bucur sa vad ca-i cevarecunoscut si de altii.

    Intotdeauna cand vorbesc de TM cu cineva incep si spunc ca-i atat de frumos… Imi plac mult si zine cum e cea din statia Sinaia cu drumuri late, linii de tramvai… multe zone verzi… si orasul nu e nici nesimtit de mare. Imi place ca Opera, stadionul, parcurile sa fie ‘within walking distance’. It’s great! I never ever wanna leave. Sunt un fan al muntelui pentru vacante, deci apreciez si lipsa dealurilor. Sa fie-ntr-un oras bun! 😉

Lasă un răspuns

