Esti fericita?

Tocmai asta ma intreaba cineva acum. Si fiind conversatie pe mess am scris raspunsul destul de repede fara sa stau pe ganduri prea mult….dar cred ca asa si este:

„Paula Ionescu: mai…dk stau sa analizez park se duce fericirea..si as zice k nu tocmai..da dk pun cap la cap momentele draguzte din fiecvare zi..as zice k sunt”

Si cam asa e, nu? Analiza parca te provoaca sa scoti la suprafata lucruri negative. Mai bine ne-am gandi de cate ori am zambit intr-o zi….

9 gânduri despre “Esti fericita?

  1. În medie, omul zâmbeşte de 15 ori pe zi. Aşa zice un studiu… că eu zâmbesc de mai multe ori, sigur. Chiar în timp ce am scris comentariul ăsta am făcut-o de vreo 4 ori. Ups, încă o dată :))

  2. Nu renunt. 😛 Cat timp scurteaza timpul in care scriu pe mess, nu afecteaza intelegerea si nu uit sa scriu corect (ceea ce te asigur ca nu s-a intamplat 🙂 ) voi folosi „k”. Poate as renunta daca ar deranja pe cineva chiar ff tare si as starni vreo reactie alergica. :)) Dar asta nu s-a intamplat inca.

  3. Damn. Daca ma uit si la EU… imi dau seama ca pe acolo, pe undeva sunt niste oameni foarte tristi care compenseaza. 😛

    Of… aici merge citatul ala al lui Tudor Chirila: „Fericirea […]” – sa completeze altcineva 😉

  4. In media aia de zimbete s-au luat in calcul si zimbetele emoticonale de pe messenger? Sau sunt considerate expresia digitala a anui zimbet real? Eu, de exemplu, cind trimit un emoticon cu zimbet, eu chiar zimbesc si in realitate 🙂

  5. @Yogi – EU…adica European Union? E 3 noaptea si merge mai greu cu abrevierile….daca asta e una. 🙂
    @Bogdan – Si eu….nu imi place sa pun smileyuri in gol.

Lasă un răspuns

