Deschid si eu TV-ul…

dupa ceva zile de pauza….si ce mi-e dat sa aud? Pana si prostituatele pleaca din tara. Mai exact in Italia unde treaba asta e legalizata si castiga mai bine. 😀

Nu cred ca e vreo noutate stirea in sine. Dar interesant mod de a pune problema. Olimpicii pleaca, prostituatele la fel. :)) Ramanem fara varfuri….in toate sensurile. 😛

13 gânduri despre “Deschid si eu TV-ul…

  1. „Olimpicii pleaca, prostituatele la fel. :)) Ramanem fara varfuri….in toate sensurile.” asta va aparea in compilatia mea de sfarsit de… (inca nu m-am hotarat cand sa o lansez:P) – impreuna cu comentariul Simonei :)))

    Eu zic ca… nu-i nimic. Sa plece – facem altele!

  2. „Olimpicii pleaca, prostituatele la fel. :)) Ramanem fara varfuri….in toate sensurile.”
    La naiba si unde ne mai refulam noi baietii sentimentele neimpartasite de iubita daca pleaca toate varfurile???? ce raman, toate oo-le?
    =))
    hmm… sa fim seriosi amu… sincer ma doare de olimpici, despre curve am urmatoarea scandare… „Afara! Afara! Cu curvele din tara!” (cacofonia e intentionata :P)
    Numai bine.

  3. „Ramanem fara varfuri….in toate sensurile” – ma inclin cu respect, cum spune Andi Moisescu, mi-a placut foarte mult!
    Acum, daca ar fi sa ne luam dupa teoria parului, care creste mai repede daca i se taie varfurile, in curand o sa avem alte varfuri. Si uite asa intram noi intr-un cerc vicios… :))

  4. @Yogi – Asa…sa se consemneze. Poate ajung si eu intr-o zi la categoria Famous Quotes. 😛
    @Dan – Vreau sa te vad pe strada scandand aia. 😀
    @Forenisc Girl – Apropo de par…al meu creste repede, mult prea repede iniferent ce fac eu cu varfurile. :((
    @Alex – OK….o sa incerc sa nu ma ingrijorez prea tare. Si asa am destule pe cap. :))
    @Bogdan – Acum sting tot si ma duc sa dorm. 😛

Lasă un răspuns

