Ce faceam azi noapte la 4

 Aveam 3 optiuni: puteam sa dorm ca sa fiu fresh pentru examenul de drept de a doua zi, puteam sa invat pentru examenul de drept de a doua zi sau…..puteam sa editez o poza de-a lui Samy in Photoshop si sa scriu poveste vietii lui. :)) Si asta tine de scoala…..nu degeaba spunea un prieten ca noi parca am fi la scoala ajutatoare, nu la facultate. 😛 Iar asta a iesit:

21.jpg

“Gata plimbarea! Sper ca nu mi-a scapat vreun pom. Ce mult mi-a placut maidaneza aia. Dar, poate data viitoare….daca scap din lesa.

Acum fuga acasa. Sper ca ma asteapta cina calda. Hmm, iar usa inchisa! Cata galagie ar trebui sa fac pe scari ca sa priceapa ca vin??? Haideti odata! Poate data viitoare ar trebui sa incerc intai la usile vecinilor. Ei sunt tot timpul zambitori cand ma vad….in afara de tanti de la parter care are pisici.        

In sfarsit in casa! Lumina pot s-o aprind si singur. M-a invatat sa fac asta cand eram mic. Nu s-a gandit ca eu vad pe intuneric? Nu am nevoie sa stiu asta. Dar ei ii place sa o imit….asa ca ii fac pe plac.

Nu ma asteapta cina calda! Doar castronul rece si gol. Ce grea de cap e! Stau cu el in gura, dar nu pricepe ce vreau. Doar se uita la mine si rade…. Cred ca va trebui sa-mi iau singur.”

P.S. A fost ok la Drept. Profa a zis sa fim cat mai creativi. Dar nu era nevoie de indemnul asta. Ai nevoie de creativitate cand nu-ti amintesti mare lucru din curs. 😛

5 gânduri despre “Ce faceam azi noapte la 4

Lasă un răspuns

