Bormasina…

Azi m-am trezit…din nou!!!…pe sunet de bormasina. Vecinii de dedesubt isi inchid balconul. Ma deranjeaza si nu inteleg. Ma deranjeaza pentru ca din cauza lor ma trezesc cu noaptea in cap, iar apoi sunetul ala ma distrage de la orice as face. Nu-mi lasa decat o varianta – sa-l ascult. 😀

Nu inteleg de ce oamenii care traiesc in cutiile astea  compartimentate tin sa anuleze si ultima chestie care mai are vreo legatura cu exteriorul…

18 gânduri despre “Bormasina…

  1. deci, in seisune noaptea incepe la 6+7 dimineata, asa e legea firii,
    inchiderea balocoanelor m-a preocupat si pe mine. nu am gaist nicin un raspuns multumitor. cred ca in definitiv oamenilor le frica de semenii lor. de fapt le e frica sa nu fie jusecati pentru modul in care traiesc. le e frica de parerea celorlalti. Asa ca din dorinta de a-si pastra toate tabieturile intacte mai inalt un yid de sticla.

    P.S. ar trebui sa le trecem cu vederea iubitorilor de flori_

    P:P.S. ma preocua estetica blocurilor, trecand de faptul ca fiecare apartament are alt tip de ferestre, acum mai nou mai apare cate un apartament raylet pe la etajul 6-7 izolat si varuit distinct

  2. Concluzionez ca noaptea e un concept relativ. 😛 Estetica blocurilor? Nici nu stiu daca merg astea 2 cuvinte intr-o fraza. 😀 Avea Arghezi estetica uratului dar…

  3. Inchiderea balcoanelor nu vine din dorinta de a anula legatura cu exteriorul sau de a proteja vreun tabiet ascuns. Oamenii isi inchid balcoanele pentru a mai crea putin spatiu interior, de care apartamentele noastre duc atata lipsa.

    Nu va dura mult zgomotul bormasinii, cati vecini poti sa ai in total? 🙂

  4. Stiu ca unii le inchid ca sa mai castige spatiu…dar am suficienti cunoscuti care cu toate ca si-au inchis balconul nu mi se pare ca ar valorifica cumva spatiul obtinut.
    Am multi vecini…dar mizez pe faptul ca nu ii va apuca pe toti deodata. 🙂

  5. Termopanele e frumoase. Sa isi inchida dom’le balcoanele cu geam mare.

    Am avut un vecin care si-a inchis balconul cu un singur termopan. Arata ca un delfinariu din Occident.

  6. intr-o dimineata vecinii de la 6 aveau treaba cu bormasina , spre deosebire de datile in care vecina de la 7 m-a trezit in ziua aia am fost grateful ca a dat dido la maxim in secunda urmatoare :)))

  7. Paula, nu facem schimb? Eu am un vecin care incepe sa dea gauri in pereti pe la vreo 7 jumate, 8 dimineata. Si asta de vreo 2 saptamini, aproape in fiecare zi.

Lasă un răspuns

