Timisoara – Arad – Vama…si retur :)

Ieri m-au luat valurile tineretii, nebunia si inconstienta studenteasca si am plecat seara la Arad pentru un concert Vama. Asa ar descrie mama situatia. 😀 Dar trecand peste perspectiva asta dramatica si numeroasele scnenarii a la stirile de la ora 5 pe care le-a facut din cauza orei tarzi de intoarcere – 5 dimineata….ma bucur ca am mers si mi-a placut mult concertul. 🙂

Drumul spre Arad a fost foarte….colorat de limbajul si glumele fara perdea ale colegilor de compartiment. 😀 De jegul din tren nici nu mai zic. La un moment dat m-am asezat pe o chestie lipicioasa care nici acum nu vreau sa ma gandesc ce era. Carina a tinut sa mearga si la WC si a iesit de acolo zicand ca pentru 5 minute si-ar fi dorit sa fie baiat…ceea ce ar fi simplificat mult lucrurile. :))

Am ajuns in Arad numai bine pentru concertul de la ora 22…care s-a dovedit pana la urma concertul de la 24. 🙂 Asa ca am mai hoinarit prin oras…adica am mers in linie dreapta pe un bulevard mai luminat ca sa fim sigure ca nu ne ratacim. Pe drum am gasit si o caldire frumoasa. 🙂 Iat-o:

p1010193.jpg

Concertul a fost in Club Reinessence. Mi-a placut ca nu a fost mare inghesuiala, nu ma simteam presata din toate partile si am putut sta aproape de scena….lucru care sper ca se vede in poze. 😉

p1010207.jpg

(Se incarca pozele foarte greu si am examen in cateva ore. 😀 Deocamdata ramane doar asta.)

Cantarea mi-a placut mult…chiar imi era dor de un concert Vama. Totusi mi-a parut foarte rau ca, in afara de Tata taie porcu, nu au putut canta niciuna dintre piesele noi. Imi doream mult sa ascult Pe sarma, Fotomodele si mai ales Dumnezeu nu apare la stiri. Pana una alta ascult o inregistrare nu foarte buna a piesei de cand au cantat-o la Bucuresti. 😦 Nu stiu ce am….dar demult nu mi s-a pus pata pe o piesa asa. 😀

Drumul de intoarcere a fost linistit….atat de linistit incat atunci cand am ajuns in gara din Timisoara n-am remarcat asta si stateam in continuare relaxate la povesti. 🙂

8 gânduri despre “Timisoara – Arad – Vama…si retur :)

  1. Vai cata lipsa de obiectivitate!!!
    1. Nu am „tinut” sa merg la wc… nu fac un ritual din a merge prin mirificele „toalete” ale CFR-ului. Dar chiar ar fi fost mai simplu sa fiu baiat (nu chiar pt 5 minute). Ma scutea de acrobatii :(((

    2. Ai uitat sa mentionezi ca urlai din gura de sarpe sa nu plec si sa te las singura. Si n-ai apreciat ca nu am plecat cat erau ciudatii acolo…

    3. Inregistrarea aia – asa cum e ea – o ai de la mine si nu mi-ai multumit 😛

  2. @Carina – las ca stiu eu ca ai vrut sa traiesti pe deplin experienta personalului TM – Arad si de aia ai mers la WC. 😛 Si de indus in eroare…ce mai conteaza cand mai nou oamenii ajung la mine pe blog cautand dupa „doua fete cu un barbat care fac sex”. :((
    @Andrei – N-a fost. De data asta Andreea nu ne-a cantat nimic. :))

  3. @dilEMA – Nu a urcat beat pe scena…nici acum, nici de foarte mult timp din cate stiu eu.
    @Carina – Ia nu mai incerca tu sa faci conexiuni unde nu sunt…sau unde ai vrea sa fie. ;))

Lasă un răspuns

