Not a legend, not even a good story

E pentru e nu stiu cate oara cand vad un film in jurul caruia este mare agitatie si etuziasm….si constat ca nu imi place deloc. Acum e vorba de I am legend.  Nu reusesc sa vad  nimic deosebit la filmul asta.  N-as zice ca e prost, dar tinand cont de popularitatea lui ma asteptam la mai mult.

Parca mi-a creat si o proasta dispozitie, cat ca aici s-ar putea sa nu fie de vina doar filmul… Azi a fost o zi cam ciudata. 😦 Asa ca mai bine nu o mai prelungesc si ma duc sa dorm.

12 gânduri despre “Not a legend, not even a good story

  1. @Ade – Stiu si eu titlul filmului, dar al meu e metafora. 😉
    @Carina – Da..cainele imi era mult mai simpatic decat actorul principal. 🙂
    @Alecsandru – Greseala mea a fost ca m-am uitat pana la capat. 😀

  2. Eu consider ca e un film bun. Nu genial, extraordinar, etc. dar bun. Depinde si unde si cu cine il vezi. Intr-un cinematograf cu un sistem surround foarte bun, din locuri centrale cu un grup de prieteni cu care sa te temi si pe care sa-i stresezi la fazele de speriat… se pare ca asta e reteta ideala de garnitura pantru filmul asta.

  3. Dap… cred ca aici e problema.
    Eu am vazut de exemplu Stardus in cinematograf si mi-a placut. Iar aseara cand am incercat sa ma uit la el pe laptop… nu era acelasi lucru. Nici macar n-am avut rabdare sa ma uit la tot.

  4. Paula, nu te duci la un film de genul asta si astepti sa-ti creeze buna dispozitie. Pentru numele lui Dumnezeu, e un film despre sfirsitul lumii. Iar daca nu iti plac in mod special filmele de genul asta si, mai ales, cu subiectul asta nu avea cum sa te impresioneze.

    Pentru buna dispozitie incearca o comedie 😀

  5. Nu ma asteptam sa ma bine dispune, ci doar sa-mi placa. Oricum ieri am avut o zi ciudata din mai multe puncte de vedere si chiar am scris in post ca e posibil sa nu fie doar efectul filmului.

  6. unele filme trebuie vazute in cinema, cu gasca dupa tn 🙂 asta era unul din ele. mie, cel putin, mi-a placut tare mult in conditiile astea 🙂 😀 chiar as zice ca i-as da un oscar lui will smith pt rol 😀

Lasă un răspuns

