Nu sunt cu capul in nori, norii sunt in capul meu

E singura concluzie pe care pot s-o trag dupa isprava de azi. Am hotarat sa-mi aranjez hartiile, cursurile, cartile. Foarte ok pana aici…de mult nu mai luasem o astfel de hotarare. 😀

Dar ce am descoperit printre hartii nu mi-a cazut deloc bine. E vorba despre o carte pe care am imprumutat-o de la biblioteca prin noiembrie sau decembrie…nici nu mai stiu….si pe care am uitat s-o duc inapoi. :(( Nici nu vreau sa ma gandesc ce amenda voi plati.

Ironia sortii…cartea am luat-o pentru o prezentare de seminar, dar pana la urma nu am folosit-o. Deci oricum as intoarce problema chiar nu reusesc sa-i gasesc vreo latura pozitiva. 😀

Ideea e ca eu nu faceam de astea…era de neconceput sa iau o carte de la biblio si sa intarzi cu ea o luna si ceva. Era de neconceput sa am cursuri xeroxate si aruncate vraiste prin dulap cand deja sesiunea a inceput si ele ar trebui sa fie ordonate…eventual si subliniate cu mai multe culori. 😀

Eh…de cursuri ma apuc eu in cele din urma. Oricat de distrasa as fi ma cunosc si stiu ca n-as fi capabila sa merg la examen cu ele necitite. Iar de la biblio…mai bine nu mai imprumut nimic semestrul asta. Ce e sigur, e sigur. 🙂

7 gânduri despre “Nu sunt cu capul in nori, norii sunt in capul meu

  1. :)) gata acum esti cu adevarat studenta. nici eu nu pateam asa ceva. in primii doi an ma incapatanam sa dorm 6-7 ore in fieacre noapte. examenul de vineri e ciudat tocami prin primsa ca am timp sa citesc :-j

Lasă un răspuns

