Mainile in aer!

Imi place foarte mult ce a facut Orange. De abia astept sa apara asa ceva si pe la noi. Cat ca…tinand cont ca eu oricum am obiceiul de a gesticula prea mult, s-ar putea sa-mi strice. 🙂

6 gânduri despre “Mainile in aer!

  1. Wow! Asta chiar ii ca-n filme 😛 – daca touch-screen-ul nu ma impresionat, asta da!

    Cand vine in Romania? Te simti norocoasa?…

    Insa asta ar putea fi un imbold pentru tine ca sa incetezi a gesticula 😛 Daca in viitor mergi pe strada, povestesti cu cineva, iar mainile iti sunt tot prin aer (stiu sentimentul :P) s-ar putea sa ai surprize. Usi se vor deschide, tot delul de ecrane din vitrine vor schimba melodia cantata sau mai stiu eu ce… Va fi ca-n Poltergeist 😀

    Asta in ideea in care consideri ca a overgesticula e un lucru rau. Un fellow gesticulator iti spune ca ‘ma voi risca si voi continua tot asa, chiar daca intr-un viitor oamenii loviti de usile care se deschid datorita mainilor mele ma vor injura’.

Lasă un răspuns

