Leapsa imposibila

Am primit leapsa de la Mihai sa insir cele mai triste 15 piese in viziunea mea. Iar de la vizunea mea se trage imposibilul. Am obiceiul sa ascult muzica fara sa stiu numele pieselor sau cine le canta. Retin linia melodica, dar nu cred ca vreti inregistrari cu mine pe blog. 🙂 Deci in speranta ca voi reusi sa insir mai mult de o piesa….incep. 😛

Ani de liceu” mi se pare foarte trista. Acum o ascult cu drag, dar pe la sfarsitul clasei a 12-a imi mai dadeau lacrimile cand o auzeam. Liceul a fost o perioada super din viata mea…colegi si profi faini, prietenii….totul la pachet. 🙂 Deci asa se explica efectul piesei asupra mea.

Fericire (Vama) – cu toate ca e vorba despre fericire o simt ca pe o piesa trista care te pune mai ganduri….mai ales primele versuri:

„Progresam si uitam sa fim fericiti / Ingropam bucurii intr-o mare de biti / Nu te mai poti ascunde, esti mult prea conectat / Nu mai poti sa fi singur, esti identificat / Nu mai poti sa refuzi, nu te lasa sa crezi / Te invata sa-ti cauti iubirea pe net / Viata este viteza, nu mai poti sa te-opresti / Te strivesc cei din urma daca-ncetinesti / Cineva sa opreasca invazia de biti, / Cineva sa ne faca din nou fericiti!”

Sunt sigura ca stiu multe alte piese triste. Sunt undeva acolo in subconstient, dar el nu vrea sa colaboreze cu mine acum. 😛 Oricum, am insirat mai mult de una, deci stau mai bine decat in bancul acela cu „2 pitici numarau o bila.” 🙂

Sunt curioasa daca Ade, Iulia, Daniela si Saturnianul se vor descurca mai bine decat mine cu leapsa asta. 🙂

P.S. Ascult muzica pe random, iar tocmai acum a inceput The last unicorn (America). Imi place foarte mult piesa cu toate ca nu am vazut filmul. E trista ideea de ultim, de pustietate…

7 gânduri despre “Leapsa imposibila

  1. Paula, nu am timp de lepse, dar nici nu imi place sa stau mult timp cu temele nefacute. In plus, mi-ai dat un motiv in plus sa chiulesc de la invatat! Fata rea…

  2. Eu ce crezi ca ar fi trebuit sa fac in loc sa scriu pe blog? 🙂 In ritmul asta la examenul de sambata o sa-i dau link cu blogul meu profei. 😀 Si asa am ceva despre comunicarea publica…nah, eu comunic public. Sa ma vada. 😛

  3. Pingback: Saturnianul » Altă leapşă. Muzicală

Lasă un răspuns

