Copil fiind…

…nu cutreieram paduri. 😛 Nu sunt prea multe prin Timisoara. Nici nu ma gandeam ca imi voi dori sa lucrez in adevtising ca acesti pusti:

Prin clasa I imi doream sa ma fac „actoritza”. Asta i-am raspuns doamnei invatatoare la intrebarea cu pricina. N-am idee de ce am zis asta…nu urmaream altceva decat desene animate pe vremea aia. De fapt, poate voiam sa ma fac personaj de desen animat si n-am explicat suficient de clar. 😛

Apoi prin gimnaziu ma visam avocata in perioada mea de Ally McBeal. 🙂 De fapt…nici acum nu mi se pare rea ideea. Imi place mult sa dezbat, sa argumentez, sa contrazic oamenii sau chiar pe mine insami (uneori fac debate de una singura 🙂 )….doar ca n-as fi dispusa sa fac Dreptul. Si aici se cam incheie povestea.

Tot in perioada mea avocateasca imi doream sa fiu si dresor de caini. Urmaream toate emisiunile de dresaj de pe Animal Planet, citeam carti in domeniu…si pot spune ca mandrie ca am ramas cu ceva si ca asta se vede pe cainele meu. 🙂 Ajunsesem la un moment dat sa ma uit la Lassie si cand mi se parea ca face ceva interesant in film il invatam si pe Samy.

Cam astea au fost aspiratiile mele de mic…si putin mai mare copil. De data asta Iulia a fost cea curioasa. Eu nu mai stiu cine a raspuns la leapsa asta deja si cine nu, dar o dau mai de parte la: Carina, Roxana, Mihai si Gabi.

6 gânduri despre “Copil fiind…

  1. :))) Nu erai dispusa sa faci Dreptul sau nu erai dispusa sa dai 10.000 euro spaga sa fii luata in stagiatura? 😛 Sau sa intri in barou. 😦 Dreptul ii una din cee mai naspa profesii dpdv practic. Dupa facultate – care ii grea – treci prin cea mai aiurea perioada. Coruptie, ‘club inchis’… Dar daca intri.. e bine.

    Pentru meseria de dresor de caini l-ai luat pe Samy sau atunci te-ai gandit ca advertisingul ar fi fain, asa ca ai nevoie de un caine pentru viitoarele reclame pe care le vei face pentru Tide?

    😛

  2. Eu am gresit odata versurile… si am uitat ca poezia incepe ‘Baiet fiind’; si am inceput-o cu ‘Copil fiind’. Acum, asemeni descrierilor acestor acte ratate de catre Freud… mintea mea s-a autosesizat ca ceva pute si aveam un ‘baiet’ pe acolo. A iesit…

    Copil fiind baieti cutreieram. =))

  3. Stiam ca varianta originala era cu „baiet”, dar din motive obiective n-am putut s-o folosesc. 😛 Samy are vechime mai mare decat aspiratiile mele de dresor…il am de prin clasa a 4-a. 🙂

Lasă un răspuns

