Intortocheate sunt caile Photoshopului

Azi am examen din Photoshop..care luat pe bucatele e chiar simpatic, dar per global are foarte multe cotloane si comenzi secrete.

Nu exagerez, chiar are comenzi ascunse. De exemplu, printr-o anumita combinatie de taste il pot face sa apara pe vrajitorul Merlin. Nu are absolut nicio utilitate, dar programatorii au considerat ca e suficient de simpatic incat sa-si merite locul acolo. Deci nu e ca si agrafa aia enervanta din Word. 😀

N-am idee care va prestatia mea la examen…momentan ma simt cam in ceatza. Dar un lucru stiu sigur – cum sa-l fac pe Merlin sa apara. 🙂

P.S. Daca mai stiti alte personaje ascunse prin Photoshop dati-mi de stire. 😉

untitled-1.jpg

6 gânduri despre “Intortocheate sunt caile Photoshopului

  1. Fa-mi rost de Photoshop cs3!! :)) Am vreo 3 versiuni, dar sunt cam aiurea cei de la Adobe. Am lasat sa-mi expire trial-ul de 30 de zile si acum nu ma lasa nici sa-l inregistrez! (viva crack-urile… pe care nu am probleme in a le aplica – atunci cand E posibil)

    Deeeci… pana la urmatoarea formatare adieu cs3. :-< Bine ca n-am dat vreo mie de euro pe el, ca atunci m-as fi enervat 😐 Si parca mi-e urat sa ma folosesc de cs2 acum 😦 – i’m a little whiny bitch right now, insa imi place sa lucrez cu cele mai noi versiuni. Cu mici exceptii…

  2. @Yogi – Intr-o vreme lucram in paralel in CS2 si CS3….horror. 😀 Multe comenzi si shortcuturi nu coincid.
    @Simona – Merci. A avut efect bafta…am luat 10. 🙂
    @Miclowan – Mi-ar placea sa stiu si putin Corel. Il aveam pe comp cand eram mica, dar pe vremea aia il foloseam pe post de Paint. :))
    @Roxana – Te duci la meniul de langa layers, channels si paths, faci click pe palette options si ff rpd dupa nici o secunda apesi ALT…iar Merlin isi va face intrarea. 🙂

Lasă un răspuns

