Hartie igienica?

Am primit de la niste colege un chestionar despre „hartia igienica cea de toate zilele”. Si am constatat cu stupoare ca la mare parte dintre intrebari nu aveam habar de raspuns. :O

Nu stiu ce marca de hartie folosesc, in ce cantitate si cu atat mai putin cine e producatorul sau cat costa. Asta pentru ca de aprovizionarea gospodariei cu hartie igienica nu eu ma ocup. 😀

Dar m-a pus pe ganduri chestionarul asta. Ce mult inseamna sa nu fi in target. Sau, mai exact, sa nu fi acela care ia decizia de cumparare. Poti ajunge sa folosesti un produs in fiecare zi ani de-a randul fara sa stii mai nimic despre el…

11 gânduri despre “Hartie igienica?

  1. hm deci eu nu vreau sa stiu despre hartia igenica mai mult fecat atat: e aspra sau moale…a da…am o fobie pt cea galbena…nu as folosi hartie galbena pt nimic in lume

  2. da, asta e o greseala de metodologie – in primul rand nu trebuia sa ti se dea chestionarul pt ca studiezi/lucrezi in marketing (comunicare, sau orice alt subdomeniu), si in al doilea rand, asa cum ai sesizat singura, nu esti persoana responsabila de cumparaturi.
    acum ok, fiind probabil un studiu facut in scop didactic, trecem cu vederea, mai rau e cand un client plateste studiul respectiv (si nu putin), si primeste in schimb informatii neconcludente – ca de exemplu multe raspunsuri de „Nu stiu/Nu raspund” in cazul asta

  3. Eu nu am probleme cu culorile….acum am roz si imi place. 🙂 Bine, nu stiu daca „place” e cuvantul ca nu stau s-o admir. 😀
    Cat despre studiu..da, e ceva pt scoala fara pretentii de profesionalsim. 🙂

  4. Pai am fost la acelasi seminar…in care s-a intamplat si metafora si chestionarul. Pe amandoua ne-au marcat subiectele si am hotarat sa scriem. 🙂

Lasă un răspuns

